"כבר קיבל את העונש"

הרב גרוסמן בעדות אופי: כך נוחי דנקנר הציל אותי מביזיון

לאחר שנהנה רבות מתרומותיו של המיליארדר לשעבר שהורשע בעבירה כלכלית חמורה של הרצת מניות, סיפר הרב גרוסמן לשופטים כמה סבל וביזיונות נמנעו ממנו בזכות נוחי דנקנר (אקטואליה)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הרב גרוסמן ונוחי דנקנר (צילום: ישראל ברדוגו)

הרב יצחק דוד גרוסמן, רבה של מגדל העמק, מקים מוסדות 'מגדל אור' ותנועת 'אור ישראלי', וזוכה פרס ישראל ל-2004, הופיע היום (ראשון) בבית המשפט כעד אופי בשלב הטיעונים לעונש במשפטו של איש העסקים נוחי דנקנר. יצויין, כי הפרקליטות מבקשת להטיל על נוחי דנקנר עד 5 שנות מאסר.

הרב גרוסמן, שנהנה רבות מתרומותיו של המיליארדר לשעבר העומד לדין באישום כלכלי חמור של הרצת מניות סיפר לשופטים, כי "גם כשנוחי לא היה כזה גדול, הוא היה עוזר. לא היתה פעם שפניתי לנוחי לעזרה והוא אמר לא".

"אני מסתובב הרבה בעולם כדי לגייס כסף וזה קשה. אמרתי פעם שאני מוכן לנקות את כל מגדל העמק עם הזקן שלי מאשר לבקש כסף. נוחי גרם להרגיש שאנחנו עושים לו טובה שהוא תורם. האיש הזה התגייס בלב ובנפש", העיד הרב בפני השופטים.

לדבריו, "האיש הזה מסר את עצמו ימים ולילות כשלא היה צריך. אני מבין דבר אחד, במצב הזה שהוא נמצא, כשהשופט יבוא ולהחליט, צריך לזכור את הכרת הטוב. כבוד השופט, כל מה שתוכל לעשות כדי שלא יכנס לבית סוהר. נוחי כבר קיבל את העונש שלו, כל מה שקורה עם הביזנס שלו. צריך לתת מסר, שגם עליו יש את מידת הרחמים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר