הולכים לבחירות?

נתניהו: אפרק את התאגיד, או את הממשלה

בסביבת ראש הממשלה נתניהו אמרו בשיחות סגורות כי במידה ושרי הממשלה לא יתמכו בחוק לפירוק תאגיד השידור הישראלי - נתניהו יפרק את ממשלתו, בפעם השנייה בשנתיים (חדשות)

נתניהו בבחירות 2015 (צילום: Edi Israel/Flash90)

התקשורת תוביל שוב לבחירות בישראל? ראש הממשלה בנימין נתניהו נוהג להאשים תדיר את התקשורת הישראלית (מלבד החינמון 'ישראל היום') ב"התנכלות" אישית לו ולרעייתו, ואף יצא לבחירות בגלל מאבק תקשורתי. כעת נראה, כי התקשורת עלולה להוביל שוב לפירוק הממשלה בפעם השנייה בתוך שנתיים - אך הפעם לא בגלל פעילותה של התקשורת, אלא בשל מאבק נתניהו בתאגיד השידור החדש, אותו מאשימים מקורביו ב"שמאלניות" יתר.

בערוץ 10 דווח הערב (ראשון) כי גורמים בסביבת ראש הממשלה נתניהו אמרו בשיחות סגורות כי במידה ושרי הממשלה לא יתמכו בחוק שיזם יו"ר הקואליציה דוד ביטן לפירוק תאגיד השידור הישראלי 'כאן' המוקם בימים אלו - נתניהו יפרק את ממשלתו, בפעם השנייה בתוך שנתיים.

תאגיד השידור הישראלי מעורר סערה בחודשים האחרונים, כשלפני מספר חודשים צוטטה שרת התרבות רגב כמי שאמרה בישיבת הממשלה "מה שווה תאגיד השידור אם אנו לא שולטים בו". מאז, יזם יו"ר הקואליציה חוק לביטול תאגיד השידור, שמצידו מודיע כי הוא מוכן לעלייה לאוויר בעוד חודשיים בדיוק.

עד כה' לא התייחס ראש הממשלה ליוזמתו של ביטן, אך בימים האחרונים החל לפעול בית שאת להעברת החוק. ביטן טוען כי החוק יחסוך מיליארדים לקופת המדינה ואף הציג מסמכים התומכים לדבריו בטענה, אלא שבמשרד האוצר הודיעו היום כי ביטול תאגיד השידור החדש דווקא יגרום למדינת ישראל נזק של 400,000,000 שקלים בכל שנה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר