חברי הכנסת צחקקו

"כלה" על הדוכן: קסניה ביקשה יחס - וקיבלה

מיותר לציין כי הצעתה של חברת הכנסת בעד נישואים אזרחיים נדחתה היום - אך אין לזלזל במנת אור הזרקורים לה היא זכתה כשאת נאומה בנושא היא נשאה כשהינומה על ראשה (פוליטי, בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הופעתה של ה"כלה" (צילום: ערוץ הכנסת)

ח"כ קסניה סבטלובה (המחנה הציוני), בניסיונה לקדם את הצעת החוק שלה לעריכת נישואים אזרחיים למי שאינם רשאים להינשא על פי החוק הדתי - חבשה הינומה על ראשה, ולקול צחוקם של חברי הכנסת היא אמרה: "להיות 'עם חופשי בארצנו' כולל גם את הזכות להתחתן. חתונה אזרחית זו זכות טבעית".

לאחר שהיא ארגנה "הפגנת כלות" מחוץ לכנסת, היא עלתה על דוכן הנואמים במליאה ואמרה, כי "צריך לתקן את העוול המתמשך שמדיר כל כך הרבה ישראלים וישראליות מלממש את זכותם הבסיסית להתחתן לפי רצונם. מבקשת לעגן בחוק החזר מאוצר המדינה של הוצאות זוג שהחליט להתחתן בחו"ל כולל הוצאות טיסה ומלון".

לצחקוקי חברי הכנסת היא לא התייחסה והמשיכה בדבריה: "בואו לא נסתפק בחוק הזה ונתקדם לעבר מימוש זכויות טבעיות של בני אדם. בואו נסדיר בחוק את הנישואים האזרחיים שיאפשרו לכל אחד וכל אחת שחי בינינו להתחתן בקרוב בחוג המשפחה עם החברים הקרובים שלהם".

"אם המדינה לא מאפשרת נישואים לכל אזרח ישראלי, ומכריחה ישראלים רבים להינשא בחו"ל - שתישא בהוצאות", היא הוסיפה ושבה כעבור כמה דקות לבמה כשההינומה עדיין לראשה - וח"כים חרדים ודתיים החלו בשירה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר