פרובוקציית הרפורמים בכותל

שר הדתות ליועץ המשפטי: "נחצו כל הקווים"

השר דוד אזולאי שיגר מכתב חריף ליועץ המשפטי לממשלה בו תקף את "חציית כל הקווים" של הרפורמים בפרובוקציה הכותל. "תנחה את המשטרה לפעול", דורש השר (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
השר דוד אזולאי (צילום: הדס פרוש - פלאש 90)

פרובוקציית הרפורמים בכותל: שר הדתות דוד אזולאי שיגר מכתב חריף ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט ובו תקף את "חציית כל הקווים" של הרפורמים שהגיעו אתמול (רביעי) בשעות הבוקר לרחבת הכותל כשספרי תורה בידיהם.

אזולאי כתב ליועמ"ש: "תפילת הנשים בעזרת הנשים הייתה תפילה מעורבת, בהשתתפות גברים, ובאופן הפוגע במנהג המקום וברגשות ציבור הנשים המתפללות בעזרה".

לדבריו: "לראשונה הוכנסו ספרי תורה לכותל על ידי גורם פרטי בניגוד לנוהל. המפגינים יצרו פרובוקציה בגיבוי המשטרה שאפשרה את הכנסת ספרי התורה ולא התערבה בטקס, חרף הפרת הכללים".

אזולאי תקף: "מטרת הטקס, בניגוד לעבר, הייתה יצירת פרובוקציה. באשר המפגינים לוו בעשרות אנשי תקשורת והצהירו כי בכוונתם 'לכבוש שאת הכותל', ולהחזירו לעם היהודי".

שר הדתות הדגיש כי קיום תפילת הרפורמים ברחבה העליונה של הכותל מנוגדת להוראות היועץ המשפטי למשרד הדתות ובקש מהיועמ"ש: "תנחה את משטרת ישראל לפעול באמצעים העומדים לרשותה על מנת למנוע פרובוקציות מעין אלו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר