המצור הירושלמי

מתקרבים לפתרון? משה ליאון מכנס ישיבת חירום

סגן ראש עיריית ירושלים משה ליאון, הודיע על כינוס ישיבת חירום של הוועדה למינהלים קהילתיים וועדת התחבורה בעיר, זאת בעקבות המשבר ברמות שפורסם ב'כיכר השבת' (חדשות)

(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

בעקבות "כיכר השבת": סגן ראש עיריית ירושלים משה ליאון, הודיע על כינוס ישיבת חירום של הוועדה למינהלים קהילתיים בעיר, זאת בעקבות הפרסום ב"כיכר השבת" על עומסי התחבורה הכבדים בכביש גולדה מאיר, בבירה, עמם נאלצים להתמודד עשרות אלפי בני אדם שנוסעים באזור מידי בוקר.

קרא עוד:

לישיבת החירום של הוועדה למינהלים קהילתיים וועדת תחבורה בעירייה, זומנו נציגי שני המינהלים הקהילתיים בשכונת רמות - החרדי והחילוני. על פי אנשי ליאון הישיבה תתקיים כבר בתחילת השבוע.

ל"כיכר השבת" נודע כי בעקבות הפרסום, משרד התחבורה התערב בנושא, ומספר פתרונות כבר נשקלים על ידו. בכירי העירייה צפויים לדון בנושא יחד עם המשרד.

כך נראה העומס מלמעלה (צילום: אבי דנינו)

מלשכתו של משה ליאון נמסר כי: "בעקבות הפרסומים באתר 'כיכר השבת' הוחלט לכנס ישיבה מיוחדת של וועדת התחבורה בראשות משה לאון מחזיק תיק המנהלים הקהילתייים, סלר חסן נחום מחזיקת תיק התחבורה בעיריית ירושלים והנהגת המנהלים של לב רמות ורמות אלון כדי לדון בפתרונות מידיים לבעיית הפקקים במחלף גולדה".

"בכדי לפעול לטובת תושבי ירושלים בכלל, ותושבי רמות בפרט," הוסיפו "אנו בוחנים אפשרויות שונות לפתרון מהיר שיבוא לידי ביטוי בעתיד הקרוב".

מוקדם יותר דווח ב"כיכר השבת" כי ראש העיר ניר ברקת יגיע ביום ראשון הקרוב, בשעה 07:00 בבוקר, לבחון מקרוב את מצוקתם של עשרות אלפי תושבי שכונת רמות והנכנסים לירושלים מכביש 443. ברקת הורה בעקבות הפרסום לכל ראשי האגפים, למהנדס העירייה וגורמי המקצוע, להתייצב יחד עמו במקום ולנסות למצוא פתרון.

כמו כן, נציגי של משטרת ירושלים ומשטרת התנועה יתייצבו בסיור בכדי לתת את חוות דעתם לנושא. בסיור ישתתפו ראשי הסיעות החרדיות בעיר ובראשם סגני ראש העיר יוסי דייטש ויצחק פינדרוס.

>> גם אתם סובלים מהפקק? נתקעים בו מדי בוקר?
מערכת "כיכר השבת" ממתינה לסיפור שלכם - כאן <<

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר