בג"ץ: למה אין אכיפה על כדורגל בשבת?

שופטי העליון ניל הנדל, נועם סולברג וענת ברון הוציאו צו על תנאי המורה למדינה לנמק בתוך 90 יום מדוע היא לא אוכפת את הוראות חוק שעות עבודה ומנוחה בענף הכדורגל (בארץ)

(צילום: שאטרסטוק)

שופטי העליון ניל הנדל, נועם סולברג וענת ברון הוציאו היום (חמישי) צו על תנאי המורה למדינה לנמק בתוך 90 יום מדוע היא לא אוכפת את הוראות חוק שעות עבודה ומנוחה בענף הכדורגל.

בצו מורים השופטים ליועמ"ש לנמק: "מדוע לא תבוטל החלטתו להימנע מלאכוף את הוראות חוק שעות עבודה ומנוחה בענף הכדורגל; מדוע ההחלטה שלא לאכוף את הוראות חוק שעות עבודה ומנוחה בענף הכדורגל אינה עומדת בניגוד להחלטות בית הדין לעבודה; מדוע יש להימנע מאכיפה מלאה של חוק שעות עבודה ומנוחה בענף הכדורגל, להבדיל מאכיפה חלקית".

העתירה בעקבותיה הוציא בג"ץ את הצו הוגשה על ידי "התנועה למדינה יהודית" נגד שורת גורמים, בהם ראש הממשלה נתניהו, שרת התרבות והספורט מירי רגב, קבוצות ספורט ומינהלת הליגות לכדורגל.

בתנועה למדינה יהודית אמרו בחודש שעבר כי "אנחנו נמשיך לדרוש את הפסקת חילול השבת ההמוני הזה שאינו לצורך ולאפשר לשחקנים שומרי שבת ומסורתיים לשחק בכל הליגות. אנו בטוחים שגם דתיים יגיעו למשחקים ביום חול כפי שקרה לכדורסל וכולם ירוויחו מהשינוי המבוקש".

מנכ"ל התנועה ישראל זעירא הוסיף ותקף את המפלגות החרדיות והדתיות על שתיקתן בנושא ואמר: "אנו מצפים שראשי המפלגות הדתיות ידרשו מראש הממשלה התערבות בוועדת רגב והפסקת המשחקים בשבת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר