מאות ליוו למנוחות את יעל זאבי בדגניה ב'

מאות ליוו למנוחות את יעל זאבי אלמנתו של השר רחבעם זאבי, משפחת זאבי מותחת ביקורת על המדינה שלטענתם נטשה אותם, היית גאה להיקרא אשתו. (חדשות, בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
מצדה זאבי סופדת לאמה (צילום: אביהו שפירא-ynet)

מאות ליוו למנוחות את יעל זאבי אלמנתו של השר רחבעם זאבי הי"ד: בקיבוץ דגניה ב' נערכה היום (ראשון) הלווייתה של יעל זאבי אלמנתו של השר רחבעם זאבי שהלכה ביום שישי לעולמה והיא בת 88.

בתה של זאבי, מצדה, ספדה לאמה והתייחסה בהספד לפרסומים השליליים שייחסו לאביה ובהם פגיעה מתמשכת לכאורה בנשים, מצדה אמרה: "אבא נרצח פעם נוספת", מצדה פנתה לאמה המנוחה ואמרה "רצית למות בגלל העוול, ידעת למה אבא נבחר על ידי צר ואויב להירצח, לא הבנת למה המדינה הניחה לחזור ולהכפיש אותו, אין עדה טובה יותר ממך לדעת כמה הוא נתן למדינה, כמה אהב אותה וכמה הקריב למענה".

הנוכחים בהלוויה שמעו מבתה של זאבי על החודשים האחרונים שעברה המשפחה עם הפרסום בכלי התקשורת, "בשנה האחרונה, משהו בשקט והשלווה הופר, ומשהו בך נשבר. ההכפשות וההאשמות, והקלות הבלתי נתפשת שבה הוצגנו ללא יכולת תגובה, ללא דין, אך עם דיין אחד. כל אלה קרעו אותך, נאכלת מבפנים".

מצדה האשימה את המדינה שלטענתה לא הגנה על אביה שלא יכול היה להשיב לטענות הקשות שהועלו נגדו ואמרה "איך אותה המדינה לא השכילה להחזיר לו כשעלה למוקד".

בנה השני, יפתח פלמח, תיאר בפני המלווים את הקושי בפרידה מהאם שליוותה כל השנים את בעלה המנוח.

הבן יפתח בהלוויה (צילום: אביהו שפירא-ynet)

אנשי ימין רבים הפגינו נוכחות בהלוויה בהם ראש מועצת שומרון יוסי דגן שהגיע ללוות את זאבי ואמר בהספדו, "הזוג זאבי נאבקו יחד על שלמות הארץ כמו שני אריות. ביום ובלילה", דגן התייחס אף הוא לשערוריות שנקשר בשמו של רחבעם ואמר "החודשים האחרונים היו לא פשוטים עבורה. ניסיונות ההשמצה המחפירים נגדו 15 שנים לאחר מותו פגעו בה והדירו שינה מעיניה. אולם היא לא הרכינה ראש והייתה גאה להיקרא אשתו".

נציין כי בתקופה האחרונה פורסם תחקיר של התכנית עובדה ממנו עלה טענות חמורות נגד רחבעם זאבי הי"ד שנרצח לפני כחמש עשרה שנייה על ידי מחבל במלון הייאט בירושלים, לפי התחקיר גנדי אף ניהל קשרים עם גורמים עבריינים התכנית אף הביאה לגל תגובות שקרא לעצור את הנצחת מורשת גנדי ואף את הנצחתו בשער הגיא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר