בעזרת האם

פרץ לבית מגורים והובס על ידי סבון כלים

אם לילדים שהתעוררה משנתה לקול פעילות הגנב שחדר לביתם, "עלתה" על סטרט-אפ: בעזרת סבון כלים פשוט שהתיזה לתוך עיניו, הצליחה לטשטשו ולהביא ללכידתו (חדשות, בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

בעיר ראשון לציון, בשעת בוקר מוקדמת, נתקלה השבוע תושבת המקום בפורץ שחדר לביתה בעת שבני הבית נמו את שנתם. היא, שהתעוררה מהרעש שיצר הגנב, מצאה דרך מקורית במיוחד 'לטפל' בו.

ניתן לומר שבעלת הבית המדובר זכאית לתואר 'גיבורת השנה', כשכלי ה"נשק" שעמו השתלטה על הפורץ היה סבון ידיים. וכך אירעה השתלשלות הדברים: לקראת השעה 5:00 בבוקר נכנס פורץ לחצר בית, השאיר את השער פתוח וניסה לכופף את סורגי חלון הבית כדי שיוכל להיכנס בעדו. אלא שהוא לא היה זהיר דיו, ורעש הכיפוף שעשה העיר את בעל הבית שפרץ כלפיו בצעקות רמות - כך שלא נותרה לפורץ ברירה אלא להימלט.

אך כנראה שהגנב היה נחוש לבצע את ה'יומית' שלו, וזמן קצר לאחר מכן הוא צץ במקום אחר: הוא הבחין בחלון בית פתוח, לקח מגבת שהיתה תלויה ליד ופתח איתה את החלון כדי למחות כל זכר לטביעות אצבעות.

גם בניסיון זה, התעוררה בעלת הבית מהקולות והעירה את בעלה. לחרדתם, הם גילו את הפורץ במרכז הבית, מנסה לברוח דרך חלון המקלחת. האם המפוחדת צעקה לילדיה שיזעיקו משטרה וינעלו את עצמם בחדר.

האב ניסה להשתלט על הגנב, אך ללא הצלחה. כאן נחלצה האישה לעזרה, הכתה את הגנב עם סבונייה שהיתה לידה - ואז לקחה סבון ידיים ושפכה אותו אל תוך עיניו של הפורץ, שצריבת הסבון בעיניו מנעה ממנו למצוא את פתח היציאה ולהימלט . כשהגיעה המשטרה לזירה, היא קודם כל נאלצה להוביל אותו לבית חולים, בשביל טיפול רפואי קל לעיניו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר