סוכם: עובדי משרד הדתות יקבלו מענקים

הסכם השכר החדש של עובדי משרד הדתות מסדיר מנגנון תשלום של מענקי יעדים ותפוקות לעובדי המשרד. יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן: "ההסכם נושא בשורה חברתית והנהנים ממנה הם לא רק עובדי המשרד אלא כלל הציבור"

(צילום: באדיבות דוברות ההסתדרות)

לפני זמן קצר (חמישי) נחתם הסכם שכר חדש לעובדי המשרד לשירותי דת. ההסכם החדש שנחתם בלשכת יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן מסדיר מנגנון תשלום של מענקי יעדים ותפוקות לעובדי המשרד. על פי ההסכם שיחול על כ-60 עובדי המשרד לשירותי דת, העובדים יהיו זכאים למענקי יעדים ותפוקות שיחולקו אחת לחצי שנה.

בהתאם להבנות המעוגנות בהסכם, העובדים ידורגו ל-5 קבוצות איכות בהתאם לאופן עמידתם ביעדים שהוגדרו על ידי המשרד. כלל העובדים הזכאים - לרבות עובדים במתכונת של חוזה אישי - יקבלו מענק בגובה של 3,000 עד 5,400 שקלים, כאשר המענק הממוצע שיינתן ל-30% מהעובדים יעמוד על כ-4,200 שקל. הסכום האישי שיקבל כל עובד יהיה תלוי בקבוצה שבה שובץ.

בין השותפים להבנות שהושגו: השר לשירותי דת ח"כ דוד אזולאי, יו"ר ההסתדרות עובדי המדינה אריאל יעקובי, מנכ"ל המשרד לשירותי דת עו"ד עודד פלוס, מזכיר ארצי בהסתדרות עובדי המדינה דורון קרני ויו"ר ועד עובדי המשרד צחי חמדני.

השר לשירותי דת ח"כ דוד אזולאי מסר: "אני שמח שלאחר עבודה מאומצת ועמידה ללא פשרות על זכויותיהם של עובדי משרדי שעושים עבודת קודש, הגענו להסכם ראוי ונכון. תודתי על כך נתונה לאבי ניסנקורן יו"ר ההסתדרות על שיתוף הפעולה עם צוות המשרד בראשות המנכ"ל".

יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן אמר: "ההסכם נושא בשורה חברתית והנהנים ממנה הם לא רק עובדי המשרד אלא כלל הציבור. המנגנון שהוסדר בהסכם מאפשר לתגמל את העובדים בהתאם לביצועים אישיים, תוך שיפור השירות שניתן לאזרחים. אני רוצה לברך את העובדים והוועד בראשות צחי חמדני על העוצמה והאחריות שהפגינו לאורך התהליך, תודה ליו"ר הסתדרות עובדי המדינה ידידי אריאל יעקובי ויישר כוח לשותפים שאפשרו להסכם הזה לקרום עור וגידים בהם השר לשירותי דת דוד אזולאי ומנכ"ל המשרד עודד פלוס".

יו"ר הסתדרות עובדי המדינה, אריאל יעקובי אמר: "אני מודה לכל הצדדים שהביאו לחתימה על ההסכם. מעתה גם עובדי המשרד לשירותי דת ייהנו משיפור משמעותי בשכרם, כאשר לצדם הנהנים העיקריים מההסכם יהיו מקבלי השירות בציבור".

מנכ"ל המשרד לשירותי דת עו"ד עודד פלוס אמר: "מאז כניסתי לתפקיד לפני למעלה משנה ראינו לנכון השר ואני לקדם את הסכם השכר אשר נידון בקדנציות קודמות. לשמחתי, הצלחנו להגיע להסכם טוב שיביא הן לשיפור רווחת העובדים והן יעלה את רמת התפוקות".

סמנכ"לית בכירה למנהל ומשאבי אנוש במשרד לשירותי דת, מוריה-הדר פוריה גראזי, שהייתה שותפה לגיבוש ההסכם מסרה כי: "עובדי המשרד לשירותי דת עמלים רבות על מנת להבטיח שירותי דת איכותיים ומקצועיים. החתימה על הסכם השכר משקפת את הערכת המשרד לפועלם של העובדים ואת המשך החתירה למצוינות".

יו"ר ועד העובדים צחי חמדני: "לאחר מו"מ מורכב ואינטנסיבי אני שמח על כך שהגענו להסכמות אשר מיטיבות עם עובדי המשרד ומעמידות אותם בשורה אחת עם עובדים במשרדי ממשלה אחרים. תודתי נתונה ליו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן, ליו"ר הסתדרות עובדי המדינה אריאל יעקובי ולכל הנהלת המשרד בראשות השר דוד אזולאי והמנכ"ל עו"ד עודד פלוס".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר