סיבוב נוסף נגד התקשורת

רביב דרוקר פרסם תחקיר וחטף מנתניהו

ראש הממשלה זעם על כתבת תחקיר שפרסם דרוקר על בנו יאיר, שהתגורר, לטענתו, בבית חברו והגיב: "מרדיפה אובססיבית נגד רוה"מ ואשתו, דרוקר עובר להשמיץ את בנם הסטודנט" (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
מגן על המשפחה (צילום: קובי גדעון לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו מאס בהתקפות התקשורת נגדו ונגד משפחתו ולאחר ההתקפה מול אילנה דיין ב'עובדה' בשבוע שעבר הוא יוצא במתקפה נוספת בתגובה לכתבתו של העיתונאי רביב דרוקר שפרסם אמש (שני) בערוץ 10 כי יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, התגורר בקיץ שעבר בדירה השייכת למקורבו המיליארדר האוסטרלי ג'יימס פאקר - במלון רויאל ביץ' שבתל אביב.

נתניהו השתלח בתגובתו בדרוקר שלאורך השנים מנסה לחשוף פרשיות כנגד נתניהו. "מזעזע לראות לאילו תהומות של שפל מוסרי הידרדר ה'עיתונאי'' רביב דרוקר. מרדיפה אובססיבית וחולנית אחר ראש הממשלה ורעייתו, דרוקר עובר כעת להשמיץ את בנם הסטודנט ובנם החייל הקרבי", כתב נתניהו בפתח תגובתו.

לפי דרוקר, לפני כמה חודשים נפגש עורך דינו של פאקר, יעקב ויינרוט, עם שר הפנים, אריה דרעי, וביקש בשמו מעמד של תושבות קבע בישראל. זאת, בהתאם לסמכותו של השר להעניק מעמד שכזה.

לפי הפרסום, הפגישה התקיימה בלשכת דרעי. ויינרוט ביקש מדרעי לעשות שימוש בסמכותו כדי לתת לפאקר, שאינו יהודי, מעמד של תושבות קבע. לפי ויינרוט, נתניהו לא שוחח עמו בנושא ואינו מעורב בבקשה. לפי הפרסום, פאקר עדיין לא זכה למעמד של תושב קבע.

פאקר קנה בית בקיסריה, שנמצא בשכנות לבית משפחת נתניהו. עוד פורסם כי נתניהו נוהג לערוך מדי פעם את פגישות סוף השבוע שלו בביתו של פאקר.

"אנו משערים שהסיבה לעלייה בדרגת הרפש של דרוקר נובעת מהפוסט בפייסבוק של ראש הממשלה, שהפנה לכתבת תחקיר על דרוקר מאת משה איפרגן באתר 'מידה'", כתב נתניהו בתגובתו, "התחקיר חשף את בחישותיו של דרוקר במשרד מבקר המדינה, כולל לחץ ושיחות טלפון שלו עם המבקר באופן חסר תקדים, וכן מינוי חבר הילדות של דרוקר שהקים עמו את ה'תנועה לחופש המידע על נתניה' ליועץ המשפטי של משרד המבקר.

"כן חשף התחקיר את המימון האדיר שקיבל גוף זה של דרוקר מהקרן החדשה לישראל ומן האיחוד האירופי. יאיר הוא סטודנט ואזרח פרטי ואינו חייב לִדרוקר דין וחשבון על שאלותיו, אך מכיוון שדרוקר הציג בפנינו כל כך הרבה עיוותים ושׁקרִים שנועדו ליצור מצג שווא, נציין לִפנִים מִשורת הדין: מר פאקר הוא חבר המשפחה. יאיר הוא סטודנט באוניברסיטה העברית וגר בירושלים. יש לו הזכות להתארח אצל חברים ואצל חברי משפחה מחוץ לעיר מעת לעת (ולא חודש ימים כפי שנטען באופן שקרי), בדיוק כפי שדרוקר מתארח אצל חברים ואצל חברי משפחה מעת לעת כאשר הוא מחוץ לתל אביב".

דרוקר מצדו איים הבוקר בגל״צ לתבוע את נתניהו על פרסום התחקיר במידה נגדו: ״אם ראה"מ לא יתקן את מה שפרסם עלי שהרי מבקר המדינה מחרים אותי ולא מדבר איתי ולא מיניתי אנשים לתוך משרד המבקר - אתבע אותו״.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר