לא מפתיע

"הדרת נשים": חדו"ש נגד ועידת המודיע

עמותת חדו"ש, פנתה למשתתפי "ועידת המודיע" בנושא כלכלה ועסקים, בקריאה לבטל את הגעתם לאירוע בעקבות כך שלא הוזמנו נשים להשתתף בוועידה ובדיונים השונים (ברנז'ה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
המודיע. ארכיון (צילום: סופי גורדון, פלאש 90)

בעיתון "המודיע" ממשיכים במרץ בהכנות לקראת הוועידה הכלכלית ביום ראשון הקרוב באולמי 'אווניו' בקרית שדה התעופה, אך מתברר כי מיש שמנסה לחבל בוועידה.

עמותת חדו"ש, שעוסקת בעיקר בכל מה שקשור לציבור החרדי, פנתה למשתתפי הוועידה בקריאה לבטל את הגעתם לאירוע בעקבות כך שלא הוזמנו נשים להשתתף בוועידה ובדיונים השונים.

"כינוס זה תוכנן ואמור להתבצע באופן המדיר נשים", כתב מנכ"ל חדו"ש עו"ד אורי רגב, "ולפיכך השתתפותך בו נותנת לגיטימציה למדיניות פסולה, הסותרת את ערכי היסוד של מדינת ישראל, אשר מנציחה הדרת נשים ופוגעת פגיעה קשה בעקרון השוויון המגדרי. אנו קוראים לך להודיע למארגנים על ביטול השתתפותך בועידה זו, כל עוד לא תשונה תוכניתו ונשים יוזמנו להשתתף בו ובדיוניו".

רגב הוסיף כי "גם אם חוקית קיומה של הועידה, ראוי שמארגניה יאלצו להתהדר אך ורק באישים השותפים לתפיסת עולמם הרגרסיבית, וכי נציגי המשק והציבור המחוייבים לעקרון השוויון המגדרי ידירו רגליהם ממתן יד ולגיטימציה למציאות פסולה זו, ויודיעו על כך בפומבי כדי לתרום לתיקון המציאות במקום להנצחתה".

המכתב נשלח למשתתפי הוועידה וביניהם: רה"מ בנימין נתניהו, השר נפתלי בנט, השר יואב גלנט, השר משה כחלון, השר לשעבר אבי גבאי, השר לשעבר גדעון סער, מנכ"ל שטראוס ציון בלס, אבי כץ מבעלי קופיקס, נשיא איחוד התעשיינים שרגא ברוש, פרופ' זאב רוטשטיין מנכ"ל המרכז הרפואי הדסה, יאיר לוינשטיין מנכ"ל אלטשולר שחם ואייל לחיאני מנכ"ל טריא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר