סוף טוב, מזל טוב

בשבוע הבא: הכלה מ'אסון 402' תתחתן בבנייני האומה

שרי שפרלינג טלטלה את הציבור החרדי עם פציעתה ב'אסון 402'; גם קובי קסטלניץ, חתנה, נפצע מפגיעת אוטובוס - בשבוע הבא הם יתחתנו בבניני האומה בירושלים (חדשות, בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
החתן וכלתו בעת השיקום (צילום: באדיבות המצלם)

מזל טוב: ביום רביעי הבא צפויה להיערך חתונת הכלה שרי שפרלינג שנפצעה קשה באסון האוטובוס קו 402 עם חתנה קובי קסטנליץ.

שפרלינג, שאושפזה בבית החולים לתקופה ממושכת ועברה ניתוחים רבים להצלת ידה ורגלה עברה בחודשים האחרונים תהליך ממושך של שיקום פיזי ועמדה בו בגבורה.

חתנה, קובי קסטלניץ, בחור ישיבה שקדן ובעל מידות נאצלות, נפצע אף הוא לפני חודשים ספורים כאשר נפגע מפגיעת אוטובוס - אולם בחסדי שמיים התאושש והחלים לחלוטין, והמשיך ללוות את כלתו בכל הליך ההחלמה.

החתונה תערך ביום רביעי כ"ט בחשון, כשנה לאחר האירוסין ובדיוק כעשרה חודשים לאחר תאריך החתונה המקורי שנקבע לכ"ט באדר א'.

בני המשפחה מספרים כי "בני הזוג שידעו טלטלות רבות מצויים בשיקום שיימשך עוד זמן רב אך בחסדי שמיים הכלה כבר הולכת על רגליה אם כי ידה אינה מתפקדת עדיין ומייחלים לנס".

החתונה צפויה להיערך באולם שבמרכז הקונגרסים בנייני האומה בירושלים, בהודעה שהופצה נכתב כי כלל הציבור שהתפלל לרפואתה ולהחלמתה של הכלה מוזמן להשתתף וליטול חלק בשמחה הגדולה - אולם מבדיקת "כיכר השבת" עולה כי הפקת האירוע לא תאפשר כניסה ללא כרטיסים והזמנה מראש, זאת בשל הלחץ הצפוי.

בני המשפחה מדגישים כי "עקב מצבם הרגיש של הזוג החתונה הינה למוזמנים בלבד ותלווה באבטחה כבדה. הכניסה עם כרטיסים בלבד", ומציינים כי "עקב קוצר זמן לא נשלחו הזמנות, מספר הכרטיסים מוגבל בהחלט, מי שמעוניין להגיע נא לשלוח שם טלפון ומספר זהות לקבלת כרטיס למייל הבא: royalpryr@gmail.com".

לדברי אנשי ההפקה שמארגנים את החתונה הגדולה יהיו מאבטחים בכניסה ולא כל אחד יוכל להיכנס באופן חופשי.

כזכור, לאחר התאונה הקשה נישאו ברחבי הארץ והעולם תפילות נרגשות לצד אמירת פרקי תהילים למען בריאותה של הכלה.

המשפחות מבקשות להודות לכל עם ישראל על התמיכה והתפילות ומבקשים להמשיך להתפלל לרפואתם השלמה של שרה בת דינה ויעקב יצחק בן חנה גיטל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר