רגע מרגש

השופט הפתיע: העניק לחשוד בשוד 100 שקלים

רגע מרגש נרשם בבית משפט השלום בירושלים: שופט שדן בהסדר טיעון של נאשם בשוד העניק לשודד 100 שקלים, לאחר שהוברר שהאיש לא אכל מהבוקר והוא סובל מקושי כלכלי חמור (חדשות)

(צילום: Nati Shohat/Flash90)

רגע מרגש נרשם היום (שני) בבית משפט השלום בירושלים: במהלך דיון על הסדר טיעון בעניינו של דר רחוב שהורשע בגנבה מחנות נוחות, שלף השופט שטר של 100 ש"ח מהכיס ונתן לנאשם. "שיהיה לך מה לאכול" אמר השופט.

האירוע האנושי אירע במהלך דיון על הסדר טיעון שבו נגזרו עשרים חודשי מאסר על דר רחוב שהורשע בגנבת שבעה בקבוקי בירה מחנות נוחות ואיום על המוכר בחנות.

במהלך הדיון, קבל המורשע על על מצבו הכלכלי ואמר כי לאחר שהשתחרר מבית הכלא בתום ריצוי תקופת מאסר קודם, לא קיבל סיוע מהרשות לשיקום האסיר ומגורמי הרווחה.

השופט שמואל הרבסט (אתר בית המשפט)

"אני נתון לחסדים של אנשים, לפעמים אני לא אוכל ולא שותה. היום לא אכלתי כלום. לפני כמה שנים פניתי לרווחה והם אמרו לי שאין להם איך לעזור לי. פניתי לרשות לשיקום האסיר וגם הם לא עזרו לי. כל החיים שלי אני מסתובב ברחובות. אני ישן ברחובות בשק שינה בכניסות. אני לא מסוגל לישון כך" אמר הנאשם.

השופט שמואל הרבסט מתח ביקורת חריפה על רשויות הרווחה, הרשות לשיקום האסיר ושירות המבחן ותהה כיצד הנאשם הגיע למצב שבו אין לו מה לאכול או לשתות באופן מסודר, ובתום דבריו של השופט שנשמעו כנים הוציא השופט מכיסו שטר של 100 שקלים ונתן לנאשם, לפרוטוקול אמר השופט כי עשה זאת "על מנת שיהיה לו מה לאכול".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר