נחשף המייל שייסבך את עו"ד דוד שמרון?

על פי הדיווח בערוץ 10, במייל מהיועץ המשפטי של משרד הביטחון נכתב כי שמרון "ביקש לדעת האם נעצור את הליכי המכרז על מנת לשאת ולתת עם לקוחותיו, כפי שנתבקשנו על ידי ראש הממשלה" (חדשות)

דוד שמרון (צילום: Miriam Alster/FLASH90)

פרשת הצוללות לא יורדת מהפרק: ערוץ 10 חשף הערב (שלישי) מייל שלכאורה מוכיח שעו"ד דוד שמרון היה מעורב ברכישת הצוללות. על פי הדיווח, עו"ד שמרון התקשר ליועץ המשפטי של משרד הביטחון, עורך הדין אחז בן-ארי, וביקש ממנו לפעול למען החברה הגרמנית. בן-ארי דיווח על השיחה עם שמרון במייל למנכ"ל משרד הביטחון, דן הראל.

על פי הדיווח, כך נכתב במייל שנשלח ב-22/7/2014: "חוץ מזה שקיבלתי עותק של פניית ראש המל"ל אליך, התקשר אליי עו"ד דוד שמרון, המייצג את 'קונסורציום תיסנקרופ' (החברה המייצרת את הצוללות), וביקש לדעת האם אנחנו עוצרים את הליכי המכרז על מנת לשאת ולתת עם לקוחותיו, כפי שנתבקשנו על ידי ראש הממשלה".

עורך הדין שמרון הגיב לחשיפה ובהודעה מטעמו נכתב "לא אמרתי לעו"ד אחז בן-ארי דבר על ראש הממשלה. גם לא ידעתי דבר על בקשת ראש הממשלה שעליה אני למד רק עכשיו מהתקשורת, ועל חיבור הדברים על ידי בן-ארי. הפירוש היחיד האפשרי למייל זה, אם הציטוט על ידך נכון, הוא שבן-ארי ידע על בקשת ראש הממשלה, שעליה לא היה לי שמץ של מושג. גם לא היה לי שמץ של מושג על מעורבות ראש הממשלה בעניין הספינות. כל פירוש אחר אינו מתחבר לאמת".

נציין כי החברה הגרמנית שמכרה את הצוללות לישראל פתחה בבדיקה פנימית של כל הפרשה. בפרשה שנחשפה בשבוע שעבר בערוץ 10 עלה כי עורך דינו של ראש הממשלה דוד שמרון מייצג גם את החברה הגרמנית שמכרה את הצוללות לישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר