המשפחות השכולות זעמו על נתניהו, בטעות

משפחות חללי 'מבצע קדש' זעמ כי הטקס שהיה אמור להיפתח בשעה 11:00 החל ב-12:00. לאחר שהאשימו את ראש הממשלה התברר כי הטקס אכן נקבע ל-12:00 (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: דניאל אליאור - ynet)

משפחות חללי 'מבצע קדש' זעמו הבוקר (שני) על העובדה כי הטקס שהיה אמור להיפתח בשעה 11:00 בבוקר החל רק בשעה 12:00. בהתחלה האשימו את ראש הממשלה בנימין נתניהו כי הוא האחראי לאיחור, אך מהר מאוד התברר כי לאישי הציבור נאמר שהטקס יחל בשעה 12:00.

חלק מהמשפחות שזעמו על האיחור אמרו 'קדיש' על הקבר ועזבו את המתחם תוך כדי שהם צועקים ומוחים על האיחור.

הנשיא ראובן ריבלין מתח עליהם ביקורת במהלך נאומו ואמר: "יש להצטער צער רב על עוגמת הנפש שנגרמה לכם. כשהתקבלה החלטה שתיערך אזכרה פעם בעשר שנים בהשתתפות אישי המדינה, כדי לא להטריח את המשפחות בסידורי האבטחה, השתדלנו להיות נוכחים כאן. הייתה טענה מדוע ראשי הממשלה לא מגיעים ומדוע אין אזכרה כל שנה. והנה ראש הממשלה מגיע. קבלת הפנים הזו מיותרת לחלוטין. חבל שאנחנו מחללים את כבוד הנופלים".

ראש הממשלה נתניהו אמר: "אני מצטער על עוגמת הנפש שנגרמה לכם, שעליה נודע לי בהגיעי אל ההר. אתם יושבים בין הקברים. איש לא הבחין אז ואסור שנבחין גם היום בין שמאל לימין, בין חלק כזה או אחר של העם. כולם היו לוחמים של עם ישראל. זו הדרך הנכונה לכבד את זכרם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר