המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

כל השריפות שקורות - הכל הצתה ממניעים לאומניים וחלק מהגויים בארץ מסוכנים יותר מהגויים שמחוץ לה. כולם יד אחת יש להם מטה, וראש המטה שהוא אבו מאזן (המסר השבועי)

תאיר נרי | כיכר השבת |
(צילום: תאיר נרי)

כשהקדוש-ברוך-הוא אוהב יהודי ולא רוצה שיתנתק ממנו, הוא מייסר אותו בכל מיני הפרעות ותקלות, כדי שיהיה תמיד מחובר אליו. יהודים לא יתנתקו מהקדוש-ברוך-הוא. את מי שאוהב ה' הוא מייסר, כדי שיתפללו אליו.

אברהם ושרה עברו ייסורים קשים. שרה הייתה צדקת, לא היו לה ילדים ולא חשבה על ילדים. מתי הרגישה את החיסרון והכאב? כשנתנה את הגר לאברהם כדי שתיבנה ממנה והגר ילדה לו את ישמעאל. אז הרגישה שרה כאב נוראי, הרגישה מה זה ילדים ומה זה החיבור של אברהם והגר לישמעאל. שרה כאבה ופחדה מאוד שאברהם יעזוב אותה אם יהיו לו עוד ילדים מהגר. 13 שנה התפללה שרה עד שבורא עולם נתן לה הריון, 13 שנה פחדה והתחננה לבורא עולם שיהיו לה ילדים, כדי שיהיה המשך קיום לעולם, וכשבאו לבשר לה - צחקה, לא לעגה חס ושלום. 14 שנה הקשיב לה הקדוש-ברוך-הוא. יכולה הייתה שרה לבקש ילדים לפני שהגיעה הגר, אבל לא ביקשה, לא היא ולא אברהם. יצחק ורבקה התפללו ובכו לקדוש-ברוך-הוא כמעט 20 שנה עד שנולדו להם יעקב ועשיו.

הקדוש-ברוך-הוא רחמן על כל בקשות האדם. אם יהודי ביקש ולא נענתה תפילתו ובקשתו - שלא יתייאש, אלה ניסיונות שעושה לו בורא עולם כדי לבדוק אם הוא באמת אוהב את הקדוש-ברוך-הוא, או שלא ביקש מהלב. בורא עולם לא יעשה רצונו של יהודי עד שיבקש מעומק הלב.

כל יהודי שמקיים את עשרת הדיברות, הקדוש-ברוך-הוא אוהב אותו, מחובר אליו ועוזר לו בכל בקשותיו.

כל השריפות שקורות - הכל הצתה ממניעים לאומניים וחלק מהגויים בארץ ישראל מסוכנים יותר מהגויים שמחוץ לגבולות. הם כולם יד אחת, יש להם מטה, יש להם חוליות ויש ראש המטה שהוא אבו מאזן. עוד לפני מאות ואלפי שנים השתמשו בנשק השריפות, בגלל שיש יפי-נפש ולא עושים כלום, הם מקבלים יותר ויותר ביטחון. השב"כ והמוסד צריכים לבדוק את מכשיר הטלפון שלהם וכך יעלו על התוכניות שלהם. השריפות הן לא מהקדוש-ברוך-הוא, זו לא מכה של איתני הטבע. בורא עולם פשוט לא התערב, בכדי להראות ליהודים ולעולם כולו: תיראו מה זה רוע, תיראו מה שעושים הגויים שגרים בתוכנו וחיים סביבנו. אנחנו מאכילים אותם ונותנים להם פרנסה, נותנים להם לקנות בתים, קצבאות ביטוח לאומי, שרותי מרפאות ובתי חולים - וזה מה שאנחנו מקבלים מהם.

השמאל והימין חייבים להיות מלוכדים, גם בממשלה וגם האזרחים, אין אמונה בערבים! הם משתמשים בשמאל כדי לנגח את ארץ ישראל, הם לא רוצים שלום. קשה לתפוס את הערבים שנמצאים בתוך ארץ ישראל. כולם מחכים להוראות של אבו מאזן, איך להתקדם ואיך להפריע ליהודים בארץ ישראל. הם כאילו באים לעזור לכבות שריפות ומצד שני שולחים להצית שריפות.

הקדוש-ברוך-הוא ייתן חכמה, בינה ודעת לממשלת ישראל, לצה"ל, למוסד ולשב"כ, למצוא את הראש שמארגן את כל ההפרעות, השריפות והסכינים בישראל - ולכלוא אותם.

בארצות-הברית נבחר הנשיא החדש טראמפ. כולם חיכו לאובמה שהבטיח הבטחות לפלסטינאים, עכשיו אובמה ירד והילארי לא עלתה, אז הם עושים בלאגן. הקדוש-ברוך-הוא אומר להם: לא יעזרו לכם שריפות, סכינים, גרזנים ולא כל איום אחר, עם ישראל מתחזק מיום ליום ועם ישראל חוזר מהר לעצמו ולאיתנו! עם ישראל הוא עם שנבנה מחדש כל פעם - זרוע אחת. כשהשמאל והימין יהיו מלוכדים באמונה אחת, כל הפלסטינאים והערבים בארץ יפסיקו להפריע ליהודים. היהודים בארץ ישראל כולם עוזרים זה לזה ועושים חסד זה עם זה. ישראל עשירה וכל מה שיעשו לה - תפרוץ ותתרבה, תפרח ותגדל! הציתו שריפות כדי שנהיה עסוקים בשריפות והחמאס בינתיים ימשיך לחפור מנהרות לכיוון ישראל, רוצים להפתיע בבסיסי צה"ל.

מצרים, אין תַקנה, יש רעב כבד. מהפכה - לאט לאט.

ירדן, אוכלים ויאכלו אותה המסתננים והפליטים.

תורכיה מנסה להיות חברה של ישראל, כדי שישראל תעזור לה לחסל בתוכה את ההפרעות של המחבלים ודאע"ש, וגם כדי ללמוד מהיהודים איך לפתח את הכלכלה.

עיראק, בלי בסיס, אותו הדבר.

איראן עושים הצגות, מתחפשים לאנשים טובים ומתוקים כמו דבש. הם הסתירו את הניירת המעידה שהם שיחדו את האנשים בארצות-הברית, מפחדים מטראמפ שיציק להם. הם פוחדים פחד מוות מישראל שאם חֵיל-האוויר יפציץ את מפעלי האטום - הלכה איראן ותכלה מן העולם.

סוריה ממש 'מגרש אימונים' של חֵילות האוויר בעולם.

בארה"ב, טראמפ בוחר בשקט בשקט את האנשים שלו, רוצה להקים עוצמה גדולה כדי לעשות שלום בעולם.

רוסיה, פוטין שמח ומאושר, הוא אוהב את ישראל ושמח שטראמפ עלה, כדי לשלב זרועות ביחד ולהביא שלום בעולם.

אירופה, כל המדינות במצב גרוע מגרוע ועוד יותר גרוע. מסתננים, פליטים ודאע"ש, אוכלים כל חלקת אדמה טובה, כל חנות וכל בית. ימשיכו לפלוש עשרות מיליוני פליטים לאירופה, ייקחו את הבתים שקנו היהודים, יזרקו אותם וייקחו להם את הבתים. בורא עולם רוצה שהיהודים ישקיעו ויבנו בתים באדמת הקודש – בארץ הקודש!

יפן, ימשיכו רעידות האדמה.

סין, מעתיקה פטנטים מישראל.

ישראל, חייבים להשאיר את כל הפטנטים בארץ ישראל, וישראל תעזור לכל העולם.

פעילות איתני הטבע: רעידות אדמה, שיטפונות, התפרצויות הרי געש, רוחות קשות - הכל מחוץ לגבולות ישראל. הקדוש-ברוך-הוא בכבודו ובעצמו מפעיל את אתני הטבע ובארץ ישראל, בורא עולם לא משתמש באיתני הטבע! השריפות שהיו, זה לא מהקדוש-ברוך-הוא ומאיתני הטבע. הגשם יבוא בעיתו ובזמנו ולא יחסר גשם בארץ ישראל.

הורים יהודים - לשמור על בניכם ובנותיכם שלא תהיה התבוללות. תשמרו עליהם מהימורים, מסמים ומשתייה חריפה.

כל הנותנים והלוקחים שוחד, כל הרמאים, הגנבים, החיים על חשבון אחרים ואנשי זימה, כולם יתגלו אחד אחרי השני - יעשו תשובה, ירחם עליהם בורא עולם.

כשבורא עולם יושיט את השרביט למלך המשיח, שכולם מחכים לו, שמיים וארץ - אז הכל ייפתח! חלק גדול נפתח וימשיך להיפתח להמלכת מלך המשיח ברחמים. האימהות לאה ורחל, שחררו את משיח עליון ומשיח תחתון. עכשיו הם מחוברים לאחד בשלבים, והקדוש-ברוך-הוא הוציא את המשיח לאור העולם!

באדיבות: אתר "תאיר נרי"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר