פרשת הצוללות

היועץ המשפטי של משרד הביטחון נחקר בפרשת הצוללות

היועץ המשפטי של משרד הביטחון נחקר אודות מייל ששלח לראש המל"ל בעניין עסקת הצוללות, נתניהו שב והכחיש כי ידע על מעורבות שמרון (חדשות, בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
ארכיון (צילום: Moshe Shai/FLASH90)

נמשכת בדיקת המשטרה בפרשת הצוללות: היועץ המשפטי של משרד הביטחון, עורך הדין אחז בן ארי, מסר בשבוע שעבר עדות בפני חוקרי היחידה הכלכלית של המשטרה בנוגע לפרשת רכש הצוללות מגרמניה.

בן ארי כתב מייל ביולי 2014 למנכ"ל משרד הביטחון דאז דן הראל, בו סיפר לו על שיחת טלפון שיזם עו"ד דוד שמרון, פרקליטו האישי של ראש הממשלה בנימין נתניהו ומי שייצג את המספנה הגרמנית.

בדיווח בערוץ 10 נטען כי במייל ששיגר בן ארי נכתב "חוץ מזה שקיבלתי פניית ראש מל"ל אליך, התקשר אליי עו"ד דוד שמרון המייצג את קונסורציום טיסנקרופ, וביקש לדעת אם אנחנו עוצרים את הליכי המכרז על מנת לשאת ולתת עם לקוחותיו, כפי שנתבקשנו על ידי ראש הממשלה".

בן ארי אמר בעדותו בחודש שעבר כי ראש הממשלה בנימין נתניהו לא הוזכר בשום שלב בשיחה. יצויין כי בשל לחץ שהופעל עליו, החליט לפני כשבוע וחצי היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט להורות על בדיקה משטרתית בפרשת הצוללות בעקבות מידע חדש שהתקבל בעניין.

במסגרת פרשת הצוללות נטען כי מקורבו של ראש הממשלה בנימין נתניהו עורך הדין דוד שמרון ייצג את החברה הגרמנית שמכרה לישראל את שלוש הצוללות, ראש הממשלה נתניהו שב והדגיש כמה פעמים כי לא ידע על הקשר של עורך דינו שמרון לחברה שמכרה לישראל את הצוללות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר