נתניהו: מחירי הלינה במלונות בישראל - ירדו

ראש הממשלה הכריז כי ועדת השרים לענייני רגולציה אישרה תכנית חדשה שתפחית את הרגולציה על תחום המלונאות בישראל מה שאמור להשפיע על מחירי התיירות (בארץ)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ)

"ועדת השרים לענייני רגולציה בראשותי, יחד עם שר התיירות יריב לוין, אישרה היום תכנית ממשלתית להפחתת הרגולציה בתחום המלונאות שתוזיל את מחירי הלינה בבתי המלון בישראל", מסר היום (שני) ראש הממשלה בנימין נתניהו.

הוא הסביר כי מדובר על מהלך ראשון מסוגו מבחינת היקפו, כאשר הפחתת הרגולציה נעשית על כל ענף המלונאות בעת ובעונה אחת. זאת, כחלק מתכנית רחבה שמוביל משרד התיירות יחד עם משרד ראש הממשלה להגברת התחרות ולהוזלת הנופש בישראל.

"אנחנו אומרים כבר הרבה זמן שהנטל העיקרי על כלכלת ישראל זה עודף תקנות, עודף חקיקה, עודף רגולציה, שמונע לפתח עסקים וגם מעלה את המחיר של השירותים הניתנים לאזרח. בכל פעם שאתה עושה עוד רגולציה ואתה אומר אני צריך עוד תקן, עוד מפעיל בריכה, עוד פקח - בסוף מגלגלים את העלות הזאת לאזרח, לצרכן. לכן, אם אנחנו רוצים להוריד את יוקר המחיה ולאפשר צמיחה ותחרות, אנחנו מוכרחים להקטין את נטל הרגולציה", הסביר נתניהו.

"אני אומר את זה הרבה זמן ושמחתי שקיבלתי חיזוק לאחרונה ממישהו שעומד בראש כלכלה קצת יותר גדולה משלנו, הנשיא הנבחר טראמפ, שאמר שהיעד הראשון שלו, מעבר להפחתת שיעורי מסים, זה הפחתת הרגולציה. הוא הגדיר זאת כאיום ממשי על כלכלת ארצות הברית", אמר נתניהו והוסיף "זה איום ממשי על כלכלת ישראל. אנחנו באים להסיר את האיום הזה".

נתניהו לא הסביר בצורה ברורה מה פרטי התכנית החדשה ומה יעדי ההוזלה בתיירות בישראל והאם באמת נרגיש בסופו של דבר בכיסנו את ההוזלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר