ראש הממשלה התלוצץ בשדה בוקר: "תיכף יכינו לי כאן פסל מזהב"

ראש הממשלה ביקר בשדה בוקר, ולאחר שהוחלף לו כיסא אמר: "תיכף יעשו לי כאן פסל מזהב" והתלוצץ על הפסל המוזהב בדמותו שהוצב במהלך הלילה בכיכר רבין בת"א (חדשות, בארץ)

פסלו של נתניהו בכיכר רבין, הבוקר (צילום: Miriam Alster/Flash90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר היום (שלישי) בשדה בוקר ושוחח עם תלמידים. במהלך השיחה, ראש הממשלה כמעט ונפל מכיסא פלסטיק עליו ישב ואחד הנוכחים במקום העביר לנתניהו כיסא מהודר יותר מעץ. ראש הממשלה התבדח עם הסובבים ואמר: "תיכף יעשו פה פסל זהב... תיראו איזה שירות ראש ממשלה מקבל, אלה חיים של ראש ממשלה".

כזכור, הבוקר הוצב בכיכר רבין בתל אביב פסל מוזהב בדמותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שלא באישור העירייה. האמן שהציב אותו אמר ל'חדשות 2' כי "יש כאלה שהדבר יעורר בהם בעתה, ויש לא מעט שהדבר דווקא יעורר בהם תחושת עוצמה וגאווה גדולה".

לדבריו, הצבת הפסל הענק שגובהו 4.5 מטרים, הוא רק התחלה של סדרת פעולות אמנותיות. "המטרה היא לבחון את גבולות חופש הביטוי בישראל 2016 - מה קורה כשאני מציב פסל כזה? האם זה גורר סנקציות, כמו מעצר למשל, או שרק יסירו אותו?", הוא מסביר. "כמו כן, אני רוצה לבחון את האינטראקציה שלו עם הקהל, לאן אנשים לוקחים את זה" אמר האמן.

כמה שעות לאחר מכן, עיריית תל אביב הדביקה הודעת התראה לפני קנס על פסל המחאה ובה דרישה לפנותו עד 12:58. העירייה הזהירה את האמן כי אם לא ייענה לדרישה - היא תפנה אותו בעצמה ותשית את העלויות עליו. אחד מהאזרחים ששהה במקום לא המתין לפינוי של העירייה והפיל את הפסל בעצמו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר