הוארך מעצרו של פעיל ימין שאיים לרצוח את השר בנט

בית המשפט האריך היום (חמישי) את מעצרו של פעיל הימין שאיים לרצוח את השר נפתלי בנט. הצעיר כתב בקבוצת וואטסאפ של פעילי ימין "משהו צריך לחסל את בנט" (חדשות)

השר נפתלי בנט (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

בית משפט השלום בירושלים האריך היום (חמישי) את מעצרו של פעיל הימין שנעצר אתמול לאחר שנחשד כי איים לרצוח את שר החינוך נפתלי בנט על רקע פינוי עמונה.

על פי החשד הצעיר פרסם בקבוצת וואטסאפ בשם "לנקום ללא רחם", תמונה של דגל ישראל ורובה עוזי ורשם: "מישהו צריך לחסל את נפתלי בנט". דבר פרסום התמונה הגיע לידי המשטרה שעצרה אותו אתמול, כאמור. נציין כי בעבר הצעיר העצור נעצר בחשד לאיומים על ראש הממשלה בנימין נתניהו.

בתוך כך הרוחות בציבור הדתי לאומי סוערות לקראת פינוי היישוב עמונה. מאות צעירים החלו לנהור החל מהלילה ליישוב עמונה שבבנימין הסמוך לעופרה בכדי למנוע בגופם את פינוי היישוב לאחר שהבוקר הודיעו התושבים כי הם אינם מוכנים לקבל את מתווה הפינוי אותו יזמו ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר החינוך ויושב ראש הבית היהודי נפתלי בנט.

רב היישוב עמונה, הרב יאיר פרנק, החושש ככל הנראה מהתלהמות קרא למאות הצעירים שהגיעו ליישוב שלא לחסום את הכניסה ליישוב וביקש מהם לחזור לישיבות וללמוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר