הושע נא

ברקת שקל לקיים עצרת מחאה בכותל נגד משרד האוצר

בזעמו כי רב על משרד האוצר שהעז לא למלא אחר כל דרישותיו התקציביות למען ירושלים, שקל ראש העיר ניר ברקת לכנס ברחבת הכותל המערבי עצרת תפילה ומחאה (חדשות, בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
ברקת בכותל. ארכיון (צילום: פלאש 90)

לאחר דיון מתוח ורווי אמוציות אמש (רביעי) בוועדת הכספים של הכנסת, בהשתתפות ראש עיריית ירושלים ניר ברקת שבא לישיבה טעון בזעם רב על משרד האוצר, שקל ראש העיר כשסבר שלא בא על סיפוקו התקציבי, ליזום עצרת מחאה בכותל המערבי.

לפי הדיווח של מיכאל שמש בגלי צה"ל, תכנן ברקת לקיים עצרת תפילה ומחאה בכותל המערבי בעקבות אי היענות משרד האוצר למלוא דרישותיו התקציביות. ראש עיריית ירושלים אף הודיע לחברי הנהלת עיריית ירושלים וגורמים מקצועיים, במפגש הכנה שקיים עמם לתקציב 2017, שבכוונתו להגיע בשבוע הבא לתפילה ברחבת הכותל המערבי: על כל עובדי העירייה להשתתף בעצרת תפילה למען התקציב", אמר.

אמש, כשהאוצר הביע את הסכמתו לתת מענקים מיוחדים לעידוד היי-טק לערים ירושלים ובאר שבע בסכום של 50 מיליון שקל כל אחד, זעק ברקת לחברי הכנסת "אתם עושים טעות גדולה, זו מתנה בעיקר למדינת תל אביב", וזאת משום שעיקר דרישתו - לקבוע מס מופחת לחברות בבירה, בשיעור של 6 אחוז - לא התקבלה תחילה.

הערב כבר הוציא ר"ע ירושלים הודעה לעיתונות בה הוא מברך על הסיכום אליו הוא והאוצר הגיעו לבסוף, לפיו המס לחברות בירושלים, כמו גם בבאר שבע ובערי הפריפריה, יעמוד על 7.5 אחוז לעומת 9 כיום, וזאת כשהמס לחברות ביתר חלקי הארץ יעמוד על 12 אחוזים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר