"בני הדודים הופללו וזימרו"

התפתחות בפרשת שטארק: המשטרה עצרה חשוד רביעי

המשטרה בניו יורק עצרה חשוד רביעי בחטיפתו ורציחתו של איש העסקים החסידי מנחם שטארק ז"ל. גורמים משפט מעריכים: "שני הדודים שהופללו בפרשה ונעצרו - נשברו והחלו 'לזמר'" (חדשות,עולם)

ישראל כהן | כיכר השבת |
מנחם שטארק. בגדול: אחד החוטפים (צילום: ELI WOHL / VIN NEWS)

התפתחות בפרשת שטארק: התפתחות נרשמה ביממה האחרונה בניו יורק בפרשת חטיפתו והריגתו של איש העסקים החסידי מנחם שטארק ז"ל. הבוקר (רביעי) נעצר חשוד נוסף, הרביעי במספר, בתכנון וביצוע הרצח. הוא יובא בהמשך היום לדיון בבית משפט.

על פי הדיווחים בתקשורת האמריקנית, משטרת ניו יורק עצרה את אירווין הנרי, בחשד כי היה מעורב בתכנון וביצוע מעשה החטיפה והרצח הנורא. בנוסף, נעצרו בני הדודים הרסקין פליקס וקנדל פליקס, החשודים אף הם בתכנון וביצוע הרצח.

חטיפת שטארק (מצלמות אבטחה)

על פי ההערכות של גורמי משפט, העובדה כי בני הדודים הופללו ברצח, גרמה להם "לזמר" ולהסגיר את החשוד הנוסף.

לפני כחודשיים, נפתח שלב הראיות במשפטו של קנדל פיליקס, החשוד ברציחתו של שטארק באכזריות רבה. סרטון ממצלמת אבטחה שתיעדה את הרצח האכזרי, הוצג לחבר המושבעים בניו יורק.

בשעה שהסרטון הוקרן באולם בית המשפט, אמר פיליקס כי "זה השלב שבו פחדתי, זה לא היה אמור לקרות", בהמשך אמר פיליקס כי הרעיון לחטוף את שטארק הגיע מבן דודו.

פיליקס שחזר בבית המשפט ואמר כי בן דודו אמר לו: "הוא חייב לי כסף, אנחנו נחטוף אותו ונוציא ממנו כסף, לא חשבנו שהוא ימות ומה שקרה אחר כך היה בגלל הפחד שלנו".

כזכור, לפני כשנתיים נחטף הנגיד הניו יורקי מנחם שטארק על ידי כנופיית שודדים שניסו לסחוט אותו, לאחר ימים של חיפושים איתרה המשטרה את גופתו של שטארק בפח אשפה כשהיא חרוכה לאחר שהשודדים ניסו באכזריות רבה להצית את גופתו.

הקדיש של ילדי הנרצח (באדיבות המצלם)

בימים שלאחר מכן נעצר פיליקס יחד עם בן דודו, במהלך חקירתו, סיפר פיליקס לחוקרים כי הוא ועוד שותף לפשע ביקשו "רק" להפחיד את הנגיד החסידי ולבקש ממנו סכום כסף (שלטענתם היה חייב), אולם לאחר החטיפה, בשעת הנסיעה, "הסתבכו העניינים" ושטארק החל בועט וצועק. שותפו לרצח ביקש להשתלט עליו והתיישב מעליו וכתוצאה מכך איבד שטארק את נשימתו ומת.

לאחר שהבינו הרוצחים את הבעיה שנוצרה, הם ניסו לגייס לעזרתם חברים נוספים, אולם חלקם עזבו את הרכב כשגילו שיש בתוכו גופת אדם. פיליקס וחבר נוסף נסעו לתחנת הדלק בגרייט נק, שם רכשו בקבוק סודה ומיכל בנזין. הם שפכו את החומר על גופתו של שטארק, הציתו אותה והשליכו לפח זבל הסמוך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר