המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

הקב"ה נתן לטראמפ לעלות כדי לעשות סדר בעולם. טראמפ ופוטין אוהבים את היהודים ואומרים בליבם: 'לעם היהודי יש כוח הישרדות - אין עוד עם כזה בעולם' (המסר השבועי)

תאיר נרי | כיכר השבת |
(צילום: תאיר נרי)

מלך מלכי המלכים הקדוש-ברוך-הוא, מנהיג את העולם, אבא של היהודים בעולם כולו, בחר ביהודים כדי ליישב אותם בארץ ישראל הקדושה באדמת הקודש. יהודים באו לעולם הזה כדי לגור באדמת הקודש וליישב אותה. מצווה גדולה ביותר לגור בארץ הקודש וליישב את ארץ הקודש. יהודים שמאמינים בקדוש-ברוך-הוא, מקיימים את עשרת הדיברות במלואן ונשארים ליישב ולגור בארץ הקודש. מחוץ לארץ ישראל, באדמות הנכר, הכל חומר והכל טפל. מאותו זמן שקמה ארץ ישראל בשנת תש''ח (1948), כל הקדושה והטהרה שהייתה בעולם ליהודים - מתיישבת בארץ הקודש.

"וישב יעקב בארץ מגורי אביו בארץ כנען" (בראשית לז, א). אחרי עשרים שנה עם לבן ואחרי שעבר את העימות עם עשיו, ישב יעקב בארץ כנען וחשב בליבו שנגמרו לו הצרות. אמר יעקב 'מספיק עם הבעיות והצרות, עכשיו אנוח ואבנה כאן את משפחתי ואת ארץ הקודש'. אז, התחילו הבעיות והצרות עם יוסף ואֶחיו, התחילו עשרים שנות סבל עד שירד למצרים. את מי שאוהב הקדוש-ברוך-הוא - מייסר.

חנוכה זה אורו של משיח. האורות של חנוכה באים מהאור הגנוז ומשיח אורו נובע מחנוכה. נרות חנוכה מוסיפים אור גנוז למשיח.

כל מה שקורה בעולם כולו, הכל לטובת עם ישראל ולטובת ארץ הקודש. אם בורא עולם לא היה הורס את מדינות ערב סביבנו, היו הורסים את ארץ ישראל חס ושלום. כל אדם, בע"ח או צומח שקורה לו משהו בעולם הזה - הכל בהשגחה של בורא עולם במאת האחוזים. העולם לא הפקר, כשבני אדם עושים רע בעולם הזה – זה גורם קלקול בשמיים, ואז בורא עולם מתקן את העולם הזה, כדי לתקן את הקלקול שנגרם למעלה ולמטה.

גם פעילות איתני הטבע מחוץ לארץ ישראל וגם גוג ומגוג, הכל חשבונות של הקדוש-ברוך-הוא ואין שום טעות. גם נשיא ארה"ב הנבחר, טראמפ, זה מהקדוש-ברוך-הוא. בורא עולם מראה לעם ישראל היהודים את הטוב ואת הרע, את הרחמן ואת האכזרי, כדי שעם ישראל יבין במה לבחור. אם מבינים בדרך הטובה - יהיה הכל טוב, אם רוצים להמשיך בדרך הלא טובה - יהיה לא טוב. מה שעושה אדם בעולם הזה חוזר אליו בחזרה. מזהיר הקדוש-ברוך-הוא ומזהיר הרבה יותר חזק: כל אדם שנותן או לוקח שוחד, או שהוא בעל זימה, או עושה מעשים מגונים, גונב, נואף ונואפת, לועג ומלגלג לבני אדם, או חי על חשבון אנשים אחרים, הקדוש-ברוך-הוא אומר: 'תחזרו בתשובה דחוף ואם לא, אני מגלה אתכם במערומיכם'. כל מי שלא מקיים את עשרת הדיברות או מבזה את דת ישראל, מבזה את הקדוש-ברוך-הוא ואת העם היהודי, שבחר בו בורא עולם לטהר ולקדש את העולם. כל אחד שיוריד את הקליפות מגופו ויקיים את עשרת הדיברות – יהיו לו חיים טובים ומוצלחים, רפואה שלימה ובריאות טובה. מי שלא יעשה כך, דתי או לא דתי, לא יישן בלילה ולא ביום, לא יהיו לו חיים לא ביום ולא בלילה.

כל יהודי ויהודייה שהם עובדי ציבור בארץ ישראל, יעבדו ביושר, באמת ובנאמנות. אחרת, יתגלו במערומיהם.

למדינת ישראל אסור להאמין לרוב הערבים ולאבו מאזן, הוא משחק אותה מִסְכן, אומלל, תמים ורודף שלום – הכל הצגה אחת גדולה, כמו הנחש שפיתה את חווה אימנו. את היהודים המבוגרים הם לא יכולים לשכנע, אז הם נטפלים לצעירים ומפתים אותם שהם כאילו אוהבים שלום ורוצים שלום. הכל שקר וכזב! הם רוצים לקחת חלקים מארץ ישראל, טיפין טיפין וחס ושלום שנהיה עבדים שלהם כמו שהיה במצרים. אם הם היו רוצים שלום אמיתי, הם לא היו מכינים ברצועת עזה כמויות של טילים ותחמושת, לא היו מתכננים פיגועים, לא היו פוגעים ביהודים ולא היו מתנגדים להעברת שגרירות ארה"ב לירושלים.

תורכיה, ארדואן מאיים על אירופה ופוחד פחד מוות מדאע"ש. הוא מסתיר המון דברים ולא מודיע, סוגר חשבון עם העם שלו ומתחבר לישראל כדי שיעזרו לו להראות לעולם שהוא בחור טוב ואיש שלום. השנאה בתורכיה גוברת מיום ליום ומלחיצה, פחד אימים. יהודים היזהרו לכם מלהתקרב לתורכיה! היהודים בתורכיה - תברחו לארץ ישראל!

אירופה, חושבים שיש שקט ושלווה – אין שום שקט ושלווה, המנהיגים מסתירים הכל. באים פליטים מאפריקה, מוסלמים ממדינות ערב ודאע"ש בהמוניהם, מגיעים עשרות מיליונים ויבואו מאות מיליונים. זה לא ייעצר לעולם, יד ה' בדבר. מי שלא מאמין שלא יאמין. היהודים יברחו משם ברגל, לא יישאר להם רכוש ולא יורו אחד בכיס - רק לחיות, כי החיים שווים הכל.

ארה"ב, הנשיא החדש טראמפ, שתהיה לו ברכה והצלחה. מכין את השרים שלו בחכמה, בינה ודעת. הוא פועל בחכמה גדולה כשמעביר את השגרירות לירושלים, דרך זה הוא משמח את הארץ והשמיים. לא צריכים לפחד מאף אחד בהעברת השגרירות, זהו ניסיון גדול. אם הערבים רוצים שלום, שישמחו בזה.

הקדוש-ברוך-הוא נתן לטראמפ לעלות כדי לעשות סדר בעולם. הוא יודע שהיהודים חכמים, נבונים, אנשי דעת ואוהבים שלום. טראמפ ופוטין אוהבים את היהודים ואומרים בליבם: 'לעם היהודי יש כוח הישרדות - אין עוד עם כזה בעולם'. טראמפ איש עסקים ממולח, הוא יודע לעבוד מצוין - תסמכו עליו, הכל טוב. לנשיא טראמפ יהיה אכפת מעמו ומהעולם לדאוג להם שיהיה שלום בעולם - כלום לא לעצמו.

רוסיה, פוטין יתחבר לארה"ב כדי שיהיה כוח שווה מול סין ויפן ועוד כמה מדינות. פוטין רוצה לפעול עִם ארה"ב. רוסיה עִם נשק ותחמושת וארה"ב עִם מזון ואוכל.

איראן, אסור להאמין להם בעניין ההסכם שעשו עם אובמה, כי ההסכם בעייתי מאוד, לא מדויק ולא חוקי. עשו הסכם איך שהם רוצים ועשו 'וי' - לא הסכם. איראן תוקפת את ישראל בעקיפין כי פוחדת מהעם היהודי.

צרפת ובריטניה מתערבות בשלום עם הפלסטינאים, כדי להפטר מהמסתננים המוסלמים, המחבלים ודאע"ש. הם טועים טעות חמורה ביותר, בורא עולם מודיע לכולם שהמוסלמים, דאע"ש, הפליטים מאפריקה והאנטישמיות, ימלאו את כל אירופה ולא יעזבו אותה לעולם! הם יאכלו את כולה והיהודים יברחו משם ברגל לישראל! שימשיכו לחיות באשליות שהכל טוב.

מצרים, יש בעיות קשות בכלכלה ורעב כבד. סיסי מראה שליטה, לא ישן לא בלילה ולא ביום, מחליף שומרים, לא יודע מה לעשות. העם נגדו, יש מאבקי כוח חזקים, את חלקם מפרסמים וחלקם לא.

דאע"ש רוצה להשתלט על רצועת עזה. הוא מנתק את המנהרות ממצרים לרצועה ועוד מעט יאכל את החמאס והחמאס יאכל אותו. חרבם תבוא בליבם וקשתותם תשברנה.

באזור חאן-יונס ממשיכים לחפור מנהרות. הם רוצים להגיע חס ושלום, לבסיסי צה"ל כדי להשפיל את חיילי צה"ל. חייבת להיות עירנות יתר באזורים האלה חזק.

ברוך ה', כל חֵילות צבא-הגנה-לישראל ערניים, מלווים עם מלאכי שמיים וליווי מלא של הקדוש-ברוך-הוא! מי שלא מאמין שלא יאמין. יש ענן של אש שעוטף את כל גבולות ישראל, וצה"ל ועם ישראל צריכים לעשות השתדלות "ונשמרתם מאוד לנפשותיכם".

ירדן, פקעת של לחץ מהפליטים שאוכלים אותה יום-יום. מסובכת עם פליטים.

עיראק, בגלל ששלחה טילים על ארץ ישראל, לפני עשרים וחמש שנה וגרמה לבהלה בארץ ישראל, בורא עולם מוחק אותה, כמו שמוחק את סוריה, שבמלחמת יום כיפור רצחו הרבה חיילי צה"ל והיום הם משלמים מחיר כבד. כל יהודי שווה מיליון סורים ויותר.

הורים, להזהיר את ילדיכם מהתבוללות, שתיה חריפה, סמים והימורים. הם דור ההמשך של עם ישראל.

משרד החינוך צריך להשקיע הרבה יותר בחינוך ילדי ישראל.

בארץ ישראל הקדושה ימין ושמאל חייבים להתאחד ולעבוד ביחד, זה לטובתם.

הכלכלה בארץ ישראל טובה מאוד! בארץ ישראל הקדושה ימשיכו לבנות בתים בלי סוף, מגרשים, חנויות, עסקים וכבישים, הכל הכנה למשיח ובניית בית המקדש השלישי! עושים את כל העבודות האלה בלי לדעת מה המטרה שלהן.

משיח פועל ועובד בכל מקום ומקום בארץ, משאיר ברכה ואור בכל מקום אליו מגיע. משיח עליון ומשיח תחתון התחברו ומחוברים יחד. לאה אמנו שחררה את משיח עליון, רחל אמנו שחררה את משיח תחתון ונשמותיהם מחוברות יחד ונמצאות בארץ ישראל - זהו האדם שנקרא משיח בן דוד. עוד מעט יזעקו כולם שרוצים משיח דחוף ויתייעצו איתו כל מדינת ישראל והעולם, כי אין תשובות ופתרונות לאף אחד, רק לקדוש-ברוך-הוא דרך מלך המשיח!

באדיבות: אתר "תאיר נרי"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר