הרבנות מזהירה

'הדוכן של אוחיון' בשוק מחנה יהודה - לא כשר

הרבנות הראשית מזהירה מפני "הדוכן של אוחיון" בשוק מחנה יהודה בירושלים, המוכר מוצרי בשר ושניצלים, שהוצג תחת כשרות "יורה דעה" אך התברר כי אין למקום כשרות (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
שוק מחנה יהודה. ארכיון (צילום: Zack Wajsgras/Flash90)

רבים מתושבי ירושלים המגיעים לקניות בשוק מחנה יהודה, מכירים את ה'דוכן של אוחיון', שמוכר מאכלים בשריים, תחת הכשרות של בד"צ 'יורה דעה', אך כעת מתברר כי התעודה הוצבה שלא כדין ולמקום אין כלל הכשר.

במסגרת פעילות מודיעינית של היחידה הארצית לאכיפת חוק איסור הונאה בכשרות ולאחר בירור עם הרבנות ירושלים עולה כי דוכן המזון של יהודה אוחיון בשוק מחנה יהודה, דוכן המוכר ממולאים ומוצרי בשר ושניצלים, איננו מושגח כלל על ידי כל גורם שהוא וקיים אף חשש שהתוצרת ממקורות בלתי ידועים.

לדברי מחלקת הכשרות ברבנות הראשית: "הדוכן של מר אוחיון נמצא בסמוך לחנות "החמוצים של מופכ" הנמצא אכן תחת השגחת הרבנות המקומית ירושלים ועל כן הוא מציג תעודת הכשר למהדרין. מציאות זו גורמת לצרכנים לחשוב ששני הדוכנים כשרים בעוד שהדוכן של מר אוחיון אינו תחת כשרות כלל".

מנהל מחלקת הונאה בכשרות ברבנות הראשי רפי יוחאי הוסיף: "יש להזהיר את הציבור שומר הכשרות ולהודיע לו על דבר המכשלה החמורה בדוכנו של מר אוחיון. מי שרכש תוצרת מדוכן זה יעשה שאלת רב! ושומר נפשו ירחק!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר