הגרלה לא חוקית

משרד האוצר נגד אלבומי המדבקות לילדים

במשרד האוצר החליטו להילחם בתופעת אלבומי המדבקות לילדים שגורמת ללחץ על ההורים לבזבז סכומי כסף גדולים כדי להשלים את האלבום ולהשתתף בהגרלה הלא חוקית (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |

פעם אספו "רבונים" אותם קיבלו לאחר אמירת התהילים בשבת אך היום אין הורה או ילד שלא מכיר את אלבומי המדבקות שמופצים חדשות לבקרים עם הבטחות לילדים על הגרלה שתערך למי שישלים את האלבום.

ההבטחות כמו החלוקה המתוחכמת של מעט מדבקות חינם כדי לעורר את התיאבון אצל הילדים, גורמת לילדים להוציא מאות שקלים ואף למעלה מכך על המדבקות וללחץ על ההורים לבזבז כסף על הקלפים המיותרים להפליא.

על פי הדיווח בערוץ 2, משרד האוצר החליט להתערב והוא יוצא למאבק נגד קלפי ה"סופר גול", קלפים של שחקני כדורגל שנפוצים בציבור החילוני במטרה להוציא אותם מהחוק ולאסור עליהם לקיים הגרלות.

בדיון מיוחד שייערך היום (ב') בוועדת החינוך של הכנסת, משרד האוצר צפוי לבטל את האישור להגרלות של חברת 'סופר גול' כיוון שהחוק אוסר על מכירת כרטיסי הגרלה ואף קבע על כך עונש של ששה חודשי מאסר.

עד עתה לא היו תלונות ולכן הנושא לא נבדק אך לאחר שאב אחד שהתלונן הנושא עלה לדיון ובמשרד האוצר מאיימים כי ניתן יהיה להעמיד גם את העו"ד שמטפל בהגרלה לפני שימוע בשל עיסוקו בהגרלה לא חוקית.

כאמור, להחלטה זו אמורה להיות השפעה גם על המדבקות ה"חרדיות", השפעה שמחנכי התלמודי תורה יקבלו בשמחה ובהתלהבות רבה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר