לקיים בנו חכמי ישראל

הבוקר: אין שינוי במצבו של מרן הרב שטיינמן

מקורביו של מרן הגראי"ל שטיינמן מעדכנים כי הלילה עבר ללא שינוי במצבו. פרופ' וינברג: במהלך השבת חלה התייצבות במצבו של מרן ראש הישיבה, עם זאת המצב עדיין קשה (ארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
מרן הגראי"ל שטיינמן (צילום: אלי סגל)

"הלילה האחרון עבר על מרן ראש הישיבה ללא שינוי", כך הודיע הבוקר (ראשון) הרב יעקב רוזנשטיין, מקורבו ונאמן ביתו של מרן ראש הישיבה הגאון רבי אהורון לייב שטיינמן, המאושפז מאז יום ראשון שעבר במרכז הרפואי "מעייני הישועה" בשל דלקת ריאות.

בהוראת מרנן ורבנן ובראשם מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי נערכים תפילות ואמירת פרקי תהילים וכן תוספת שעות למוד לרפואתו המלאה של מרן ראש הישיבה.

התפילות וסדרי הלמוד המיוחדים מתקיימים בהיכלי התורה, בבתי כנסיות, בבתי מדרשות ובבתי החינוך, זאת לאחר שביום שישי היתה החמרה במצבו של מרן.

במוצאי שבת נערכו עצרות תפילה רבות בהיכלי התורה ובבתי מדרשות. עצרת תפילה המונית התקיימה בכותל המערבי ואמש בחצות התקיימה אמירת תהילים המונית עם אמירת י"ג מידות של רחמים על ציונו של מרן החזון איש זצוק"ל לרפואתו של מרן ראש הישיבה. על פי הוראת מרנן ורבנן גם נשות ישראל התפללו בעת הדלקת נרות ושבת וקיבלו על עצמן קבלות.

רופאו האישי של מרן הרב שטיינמן, פרופ' אברהם וינברגר, אמר ל"יתד נאמן" כי במהלך השבת חלה התייצבות ושיפור קל במצבו של מרן ראש הישיבה, עם זאת המצב עדיין קשה. במהלך השבת התפלל מרן את תפילות השבת עם בני משפחה ומקורביו.

בעקבות המצב, הציבור נקרא להתפלל לרפואתו השלמה של מרן הגאון רבי אהרן יהודה ליב בן גיטל פיגא שישוב לאיתנו במהרה בתוך שאר חולי ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר