החגיגה נגמרת

בגלל "הראש בעננים": "קול ברמה" לא תשמיע יותר את יניב בן משיח

"כל מה שקורה כבר לא יחזור מחר", שר הזמר הים-תיכוני יניב בן משיח בסינגל החדש שלו "הראש בעננים" - וכנראה גם צודק: מעתה שיריו לא יושמעו בתחנת הרדיו החרדית "קול ברמה". החברה שמייצגת אותו: "מקבלים כל בחירה באנרגיות חיוביות" (מוזיקה)

ניסים פרץ | כיכר השבת |
יניב בן משיח (צילום: אליהו אמסלם)

"כל מה שקורה כבר לא יחזור מחר", שר כוכב הזמר המזרחי יניב בן משיח בסינגל החדש שלו "הראש בעננים" - וצודק. מעתה שיריו לא יושמעו בתחנת הרדיו החרדית "קול ברמה", כך נודע הערב (ראשון) ל"כיכר השבת".

השיר החדש של בן משיח, "הראש בעננים", עורר סערה מיד עם צאתו. בטור ביקורת שפורסם הבוקר ב"כיכר השבת מוזיקה" לאחר צאת השיר-קליפ נכתב כי "הזעזוע שהוא מותיר בלב הצופה נובע יותר מהפן הוויזואלי והחוויתי מאשר הפן הטקסטואלי והמהותי. הטעם שנותר בפה הוא די נוראי אך קצת מבולבל ומסוכם פחות או יותר כ"מה זה לעזעזל הזוועה הזאת?".

במילות השיר נאמר בין השאר: "תמזוג כוסית ראשונה נעשה כולם לחיים, בכוסית השנייה נהיה כמו משפחה, אז תבוא תביא חיבוק, השמחה תבוא בדוק עד אליך. הראש בעננים הלב רק מסתחרר, תתן לעצמך פשוט להשתחרר, וכל הלילה רק תהיה כאן מאושר, כי כל מה שקורה כבר לא יחזור מחר!".

החדש של יניב בן משיח (יח"צ)

"סיכום קצר:" נאמר בטור הביקורת על השיר, "תשתה. תשתה עוד. תתמסטל ויהיה צחוקים. נו 'תשתחרר על החיים שלך' כי חיים רק פעם אחת. בום! בום!".

ל"כיכר השבת" נודע כי "קול ברמה" לא תשמיע לא רק את שירו הנוכחי של בן משיח, אלא את כל שיריו. עמי מימון, מנהל התוכן הקל ב"קול ברמה", אמר הערב בשיחה עם "כיכר השבת" כי "יניב בן משיח הוא זמר מוערך וגדול. כרגע יש בעיה וצריך לשמור על הילדים". לדבריו, ההחלטה הגיעה בתיאום עם העורך המוזיקלי והנהלת הרדיו עקב ריבוי מקרים של הרקדה מעורבת.

עמירם בן לולו, העורך המוזיקלי הראשי של "קול ברמה" מסר: "אהבתנו לזמר יניב בן משיח אינה מוטלת בספק ויעיד על כך השת"פ הפורה במשך השנים, עם צאת השיר החדש ובהתייעצות עם הנהלת התחנה הוחלט להקפיא כרגע את שיריו עם כל הצער שבדבר, לפני הכל אנחנו מחוייבים למאזינים עם תכנים שמתאימים לתחנה חרדית וכך נמשיך עד שהשיר הנ"ל יוסר מסדר היום".

משה זיו מ"זיו תקשורת" שמייצג את יניב בן משיח, מסר כי "אנחנו שמחים יחד עם כל האנשים שמפרגנים לנו ומקבלים כל בחירה באנרגיות חיוביות. מאחלים כל טוב לעם ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר