"אין הצדקה"

השביתה קוצרה: הלימודים החלו ב-9

בית הדין לעבודה בתל אביב קיבל את טענות משרדי האוצר והחינוך והורה לבטל את שביתת המורים שהייתה אמורה להתחיל הבוקר במחאה על עיכוב בתשלום שכרם (בארץ)

כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ה' בטבת תשע"ז | 03.01.17
(צילום: שאטרסטוק)

בית הדין לעבודה קיבל הבוקר (שלישי) את טענות משרדי האוצר והחינוך והורה לבטל את השביתה במוסדות החינוך. על פי החלטת בית הדין באיזון בין הנזק שנגרם להורים ולתלמידים אין הצדקה לקיום השביתה.

ביה"ד האזורי לעבודה בת"א דן בעתירה שהגישו משרד החינוך ומשרד האוצר להורות להסתדרות המורים שלא לשבש את הלימודים. במהלך הדיון הציעה השופטת להמשיך במו"מ בין הצדדים ובינתיים לבטל את השביתה. נציגי ההסתדרות לא הסכימו והצדדים התכנסו בלשכתה של השופטת.

הלימודים בגני הילדים, בבתי הספר היסודיים ובחטיבות הביניים היו אמורים להיות מושבתים עד השעה 11:00, אך בהוראת ביהמ"ש הלימודים החלו בשעה 9:00. במועצות האזוריות מתקיימים הלימודים, אך הם היו צפויים להסתיים שלוש שעות לפני המועד הרגיל. זאת, עקב המורכבות של מערך ההסעות. בתי הספר התיכוניים ומוסדות החינוך המיוחד פועלים כרגיל.

בהסתדרות המורים אומרים כי הממשלה צריכה להתבייש על שעובדי הוראה אינם מקבלים את מלוא שכרם.

באוצר ובמשרד החינוך אומרים כי הם רואים בחומרה רבה את ההחלטה של מזכ"לית הסתדרות המורים, יפה בן-דוד, להשבית את הלימודים, ואומרים כי מדובר בהחלטה כוחנית, שרירותית ופזיזה. בשני המשרדים אומרים כי כך לא בונים יחסי עבודה וכי בכוונתם למצות את הכלים העומדים לרשותם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר