צפו בווידאו

מנהלי מוסדות מותחים ביקורת: "בנט למד את השיטה"

שר החינוך נפתלי בנט התקבל בחביבות מוגזמת בוועידת מנהלי המוסדות החרדיים ב'כינר', בתגובה, מנהלי מוסדות המוכר שאינו רשמי, מותחים ביקורת: "למה את השיטה" (ארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
בנט בוועידת איגוד הת"תים (באדיבות המצלם)

שר החינוך נפתלי בנט התארח בוועידת מנהלי המוסדות במלון כינר ואמר למנהלים כי "בעבר היתה קיימת חשדנות במשרד החינוך כלפי מנהלי הישיבות והיום אני רוצה לומר לכם שהחל עידן הידידות שלכם עם המשרד".

"אני רואה בתפקידי להביא רוח מאוד חדה וברורה מהמנכ"לית וכל המשרד של דלת פתוחה ואמון", הצהיר בנט בפני המנהלים.

השר בנט הוסיף ואמר כי "היה מי שרצה ואפילו הצליח לייצר תחושה של שיש פה אג'נדה של לקחת כסף, לגנוב ולעשות. היה צריך לפרק את האג'נדה הזאת ואנחנו פירקנו אותה והתקדמנו צעד נוסף".

צפו: חיבוק המנהלים לשר נפתלי בנט

בעקבות הדברים והחיבוק החם בו התקבל בנט בוועידה, מותחים מנהלי מוסדות ביקורת על השר ואומרים כי "בנט גילה את השיטה - נוסע לימי עיון חרדים ונותן מילים טובות למנהלים החרדים, אך בפועל את הכסף נותן לנוצרים".

כדוגמא לכך הם מציינים שמשרד החינוך הודיע כי מעתה יוסיף מידי חודש עשרות אלפי שקלים רק לתלמידים הנוצריים במוכש"ר ובכך יגדיל את אפליית התלמידים החרדיים במוסודת המוכר שאינו רשמיץ

לטענת המנהלים, לא רק שהנוצרים קיבלו 50 מיליון שקלים - שהם 3,200 שקלים לכל תלמיד, בנוסף, במשרד החינוך הוחלט לתקצב אותם באופן קבוע ב-3 שעות שבועיות לכל כיתה.

צפו: הנאום של בנט בפני המנהלים

"למרות שבממשלה ובקואליציה יש מפלגות חרדיות, התלמיד החרדי במוכר שאינו רשמי מסתפק בפירורים ומופלה לרעה, ואילו התלמיד הנוצרי מקבל תקציבי עתק אך ורק בשל דתו", זועמים המנהלים.

לדברי המנהלים - "אנחנו לא מאמינים שנציגי ציבור חרדים יאפשרו אפליה על רקע דתי כשהמשמעות של להיות יהודי חרדי במדינת ישראל היא פגיעה בלתי מתקבלת על הדעת בתקציבי החינוך של ילדיך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר