תיעוד

אב העריק: "גנבו את הילד שלי, יש לו בעיות שכליות"

אביו של העריק שנעצר היום לאחר שלטענת צה"ל היתל בקב"ן והתחזה על מנת לקבל פטור מגיב לטענות ואומר "גנבו את הילד שלי שיש לו בעיות שכליות, הכל מגובה במסמכים" (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ההפגנה היום (צילום: באדיבות המצלם)

עשרות קיצונים חרדים הפגינו בצהרים מול לשכת הגיוס ברחוב רש"י במחאה על מעצרו של בחור ישיבה. חלקם קראו קריאות, ניסו לחסום את הכביש ולמנוע מאנשים להתקרב למקום.

בצה"ל טענו כי הבחור שנעצר ניסה להתל במערכת הצבאית כביכול הוא סובל מבעיה נפשית, אלא שאביו של הבחור מציג גרסה משלו למסכת האירועים.

בתיעוד שהגיע לידי כיכר השבת נראה אביו של הבחור שנעצר כשהוא מספר כי הגיע עם בנו שסובל מהפרעה נפשית במטרה לקבל פטור וכי לא חשב לרגע שבנו ייעצר, "גנבו את הילד שלי שיש לו בעיות שכליות", הוא טוען, "הם ראו את המסמכים שלו, הפסיכיאטר (של הצבא) הסתכל בעיניים שלו ואמר שהוא בסדר", תיאר, "אמרתי להם שהפסיכיאטרים של מאוחדת אמרו לי שהוא "לא בסדר" ולהם אין אינטרס בזה, הם מקבלים אותו כסף, היה צריך לתת לו פטור".

האב טוען כי לאחר מכן שהוא רצה לצאת לאוטו לא נתנו לו להיכנס ללשכת הגיוס, "הוא נשאר שם".

תיעוד מההפגנה (באדיבות המצלם)

בתוך כך מוסרת משטרת ישראל כי בהמשך למעצרו של חשוד בתקיפת סגן שר החינוך מאיר פרוש ובנו ראש עיריית אלעד ישראל פרוש, החשוד נעצר במהלך הפרות סדר שארעו במהלך הפגנת חרדים ברחוב רש"י מול לשכת הגיוס.

לטענת המשטרה בחיפוש שבוצע עם מעצרו תפסו החוקרים ברשותו מספר אישורים פסיכיאטריים שעפ"י החשד יועדו לחלוקה למועמדים לגיוס על מנת להציגם כדי לקבל פטור מגיוס לצה"ל , וצ'ק שיועד ,עפ"י החשד, לתשלום לפסיכיאטר.

החשוד נחקר בצח"מ מרחב ציון ויובא מחר בבוקר בפני בית משפט השלום בירושלים להארכת מעצרו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר