"ראוי להערכה"

קרן מאירים במבצע חורף: "חיממתם את ליבי ואת ביתי"

את הדברים אמר הקשיש, ניצול השואה, במסגרת חלוקת מאות רדיאטורים ושמיכות חורף למשפחות וקשישים מעוטי יכולת בירושלים: "החלום שלי היה להתחמם על-ידי רדיאטור ולא תנור שמהווה סכנה, ואתם הגשמתם לי אותו עם קבלת הרדיאטור" (בארץ, שיווקי)

ראשי קרן מאירים עם ניר ברקת. (יחצ)

מאות ערכות חורף הכוללות רדיאטורים ושמיכת חורף איכותית, חולקו למשפחות וקשישים מעוטי יכולת בריכוזים החרדיים בירושלים, כחלק משיתוף פעולה בין קרן צדקה וחסד "מאירים" למחלקת הרווחה בעירייה.

בפגישת הוקרה שהתקיימה בלשכת ראש העיר ניר ברקת, בשיתוף פעולה עם חבר מועצת העיר ומחזיק תיק הרווחה הרב יעקב הלפרין ובהשתתפות מנכ"ל הקרן מר יזהר נבון, אחראי הקשר עם הציבור החרדי הרב שמחה מרגליות ומנהלת לשכת הרווחה בשכונת הבוכרים בעיר, דיווחו אנשי הקרן על הפעילות בירושלים שהתקבלה בברכה רבה על ידי התושבים.

סיפור אחד מיני רבים שתפס את המתנדבים היה של קשיש ניצול שואה שסיפר בדמעות על החלום והתקווה שהתגשמו יחד. "החלום שלי היה להתחמם על-ידי רדיאטור ולא תנור שמהווה סכנה, ואתם הגשמתם לי אותו עם קבלת הרדיאטור". אחד המתנדבים אמר כי "את ההתרגשות היה ניתן לראות על פניהם של הקשישים".

מנכ"ל הקרן הודה נרגשות למתנדבים שנטלו חלק בפעילות. כמו כן סיכם את מבצע חורף שכלל כאמור חלוקת מעילי ושמיכות חורף ורדיאטורים 'רילקס' תוצרת חברת 'אלקטרה' בעל 9 צלעות בהספק 2000W שעובד בטכנולוגיה חדישה לחימום מהיר ויעיל של החדר, לכ-400 משפחות וקשישים.

ראש עיריית ירושלים מר ניר ברקת הודה לראשי קרן "מאירים" על פעילותם למען המשפחות ואמר "כשאני רואה אנשים טובים באמצע הדרך שרגישים לאנשים שקשה להם ומצליחים להגיע אליהם באמצעות שיתוף פעולה עם המערכת העירונית, זה פשוט ראוי להערכה ולתודה בשם התושבים ומהמערכת העירונית".

ראש העיר הוסיף "אני חושב כשמטפלים באוכלוסייה חלשה זה מקרין על כולנו. אנחנו מאוד רגישים לנושא רווחה זה מרגש אותנו ותודה לכם".

חבר מועצת העיר ומחזיק תיק הרווחה הרב יעקב הלפרין אמר כי "חלוקת ערכות החורף סייע רבות למשפחות וקשישים תושבי ירושלים. אנו במחלקת הרווחה עושים כל שביכולתנו למען תושבי העיר, והעזרה של קרן מאירים הוא תחילת השיתוף פעולה בנינו".

מנכ"ל קרן "מאירים" מר יזהר נבון סיכם ואמר "חשבנו שזו תופעה לא נפוצה שאין מוצרי חורף למשפחות מעוטות יכולת וקשישים אך ככל שהתקדמנו עם החלוקה בערים שונות נדהמנו לגלות כי ישנן מאות משפחות שהעבירו את החורף עד עתה ללא רדיאטור שיחמם להן את הבית וימנע את אשפוזן בבתי החולים. לאור זאת אנו ניערך לכך בהתאם בשנים הבאות".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר