צפו בתיעוד

בניחום האבלים בבעלזא: איראן, דונלד טראמפ וברכה לשרה נתניהו

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע לביקור תנחומים אצל הרבי מבעלזא היושב שבעה על מות אמו, סיפר על איראן, טראמפ ואפילו קיבל ברכה עבור רעייתו שרה בת חווה. תיעוד (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ראש הממשלה והאדמו"ר מבעלזא (צילום: קובי גדעון, לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע הערב (ראשון) לביקור תנחומים מיוחד בחצר חסידות בעלזא, ושוחח עם האדמו"ר היושב שבעה על הסתלקותה של אמו, הרבנית מרים רוקח ע"ה מבולגריא.

בביקור, שהתנהל תחת אבטחה כבדה, השתתפו בנו של הרבי הרה"צ רבי אהרון מרדכי רוקח, המשב"קים, נציג החסידות בכנסת ח"כ ישראל אייכלר והעסקן מוטי פריד שתיאם את הביקור.

ראש הממשלה נכנס לניחום האבלים

ראש הממשלה שוחח עם האדמו"ר על ההיסטוריה המשפחתית, ונשאל על ידי הרבי אם הוא צאצא של הגאון מוילנא.

האדמו"ר הוציא במהלך השיחה את "נובהרדוק" ספרו של שמואל בן ארצי, חמיו של נתניהו ואביה של הגברת שרה נתניהו. נתניהו שאל אם הרבי קרא את הספר, והאדמו"ר השיב ש"קרא בספר את מה שצריך".

נתניהו סיפר לאדמו"ר שהוא צפוי לדבר בשעה הקרובה עם נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, הרבי התעניין בנושא איראן, ונתניהו סיפר לדברי הנוכחים ש"לא היה קל לעשות את הנאום בקונגרס, מה גם שהיתה התנגדות גדולה גם בישראל למהלך".

ראש הממשלה והאדמו"ר מבעלזא (צילום: קובי גדעון, לע"מ)

הנוכחים בשיחה מספרים כי בהמשך שאל האדמו"ר אם "עשו את המקסימום בנידון", ונתניהו ענה ש"עשה כל מה שביכולתו".

נתניהו שיבח את ח"כ אייכלר שהציג מצידו את ערוץ "הידברות", הקרוב ללבו של הרבי. נתניהו גם סיפר לרבי כי בכל שבוע הוא לומד פרשת שבוע ו'אני לא אומר זאת מהשפה ולחוץ'. בסיום השיחה, הזכיר נתניהו את רעייתו שרה בת חווה לברכה, והרבי בירך אותה להצלחה מרובה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר