המאבק בפליטים

טראמפ: לא מאמין שאני צריך להילחם בבית משפט

במפגש עם שריפים מחוזיים, התייחס טראמפ למאבק לאישור הצו נגד כניסת פליטים מוסלמים לארה"ב והאשים: 'אנשים עם כוונות רעות מנסים לקחת מאתנו מסמכויותינו' (חדשות,בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
דונלד טראמפ (צילום: הבית הלבן)

בית משפט לערעורים בארה"ב יכריע הערב (שלישי) בנוגע להחזרתו לתוקף של הצו שהוציא נשיא ארה"ב דונלד טראמפ נגד כניסת מהגרים מוסלמים לארה"ב. שעות קודם לכן, התייחס לנושא דונלד טראמפ במהלך שיחה עם שריפים מחוזיים ותקף את העובדה שממשלו נזקק להילחם בבית משפט ליישום הצו שהוציא.

"אנשים עם כוונות רעות מנסים לקחת מאתנו הרבה מסמכויותינו" אמר טראמפ לשריפים. לדבריו, יש יותר תומכים אמריקנים במדיניות הזו מאשר אמריקנים שמתנגדים לה. טראמפ ציין כי הוא ממתין לאישור הצו בבית המשפט, מאחר ו"אנשים רעים" מבקשים להגיע כעת לארה"ב.

לדבריו, הוא יילחם על יישום הצו "במסגרת המערכת", ומקווה שלא יהיה צורך להגיע עד לבית המשפט העליון בכדי לאשר את הצו.

בתוך כך, בימים האחרונים נרשמה היסטריה במדינות ערב לגביהן נוגע הצו של טראמפ, ואלפי מחזיקי אשרות כניסה לארה"ב נאבקו בניסיון לתפוס טיסות מהירות לארה"ב - לפני אישור אפשרי בבית המשפט של הצו המגביל את כניסתם למדינה.

אמש, בביקור שקיים במפקדה של הצבא האמריקני בטמפה, אמר טראמפ כי "טרוריסטים מוסלמים קיצוניים נחושים להכות במולדתנו כפי שעשו ב-11 בספטמבר. אנחנו צריכים מדיניות חזקה עבור האנשים שאוהבים את ארצנו. אני לא רוצה לאפשר כניסה לאנשים שרוצים להשמיד אותנו ואת הארץ שלנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר