אמש בבני ברק

צפו: מפגיני 'הפלג הירושלמי' בקריאות "שיקסע" לעבר חיילת

לאחר שהחיילת המתגוררת בגבעת שמואל הסמוכה לבני ברק החליטה לרדת מהאוטובוס שנחסם בידי המפגינים, תוך שניות הם התחילו לצעוק לעברה קריאות גסות כמו "שיקסע" (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הצווחות על החיילת בהפגנה בב"ב (צילום: באדיבות חדשות 2 Online. תמונה: יונתן זינדל, פלאש 90)

לאחר שש', חיילת המשרתת בקריה בתל אביב, סיימה אתמול עוד יום של שירות בצה"ל, היא היתה בדרכה לביתה שבגבעת שמואל, כמדי יום שני, אך האוטובוס בו נסעה שעובר במסלולו דרך בני ברק, נחסם על ידי מפגינים מ'הפלג הירושלמי'.

אלו חסמו את הרכב על ידי הבערת צמיגים, ולכן החיילת ש' החליטה לרדת מהאוטובוס ולפסוע רגלית לביתה, מהלך של כעשר דקות. תוך שניות התחילו מפגינים לצעוק לעברה "שיקסע" ושהיא צריכה להתבייש בעצמה.

בסרטון מהמקום ניתן לראות את המהומה והקריאות הגסות לעברה. "ממש נלחצתי. הם התחילו להתאסף סביבי ממש במהרה וצעקו עלי שאני צריכה להתבייש. במה בדיוק אני צריכה להתבייש, שאני חיילת על מדים?", אמרה ש' לחדשות 2 Online.

לדבריה, "תמיד ראיתי סרטונים כאלו באינטרנט, של מפגש בין חרדים לחיילים, אבל לא האמנתי שזה יקרה גם לי". גם כשהיא המשיכה ללכת והבחינה בערמות של קרטונים חוסמים את נסיעת האוטובוס והזיזה אותם כדי שהוא יוכל להמשיך בנסיעתו, הנערים צווחו לכיוונה, והיא הלכה במהירות לכיוון ביתה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר