המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

כל החלטות הממשלה צריכות להיות בסתר ואסור לפרסם! כל דבר הסמוי מן העין יש בו ברכה. לא צריך להתפאר, להתפרסם ולהתגאות, צריך לפעול בענווה, בשקט ובסתר (המסר השבועי)

תאיר נרי | כיכר השבת |
(צילום: תאיר נרי)

ריבונו של עולם, אבא שבשמיים אב הרחמים, רואה כל נקודה ונקודה על כדור הארץ, רואה כל כוכב וכוכב בכל העולמות, כל מלאך ומלאך, כל אדם ואדם, כל בהמה ובהמה, את כל החיות, העופות והדגים, את כל סוגי בעלי החיים, העצים ומזג האוויר. יש מישהו שמשגיח בעולם הזה - בורא עולם. רק כוח עליון יכול לשנות סוגים של בעלי חיים. בורא עולם מעורב בכל דבר ודבר שאדם עושה והבחירה בידי האדם לטוב ולרע.

אין ליהודים מה לחפש עתידות, אנחנו היהודים בוחרים בעצמנו את העתיד שלנו. יש עתיד טוב ויש עתיד רע. נבחר בעתיד הטוב שהוא קיום עשרת הדיברות, קיום תרי"ג מצוות, תפילות ובמקום הראשון - 'ואהבת לרעך כמוך' זאת כל התורה ו'דרך ארץ קדמה לתורה'.

אחרי כל מכה, פרעה, החרטומים ועובדי הכוכבים, דיברו עם האלילים שלהם וכוחות הסטרא אחרא, להסיר את המכה ולא עזר, עד שהתכופפו ובכו למשה והפסיק את המכה בשנייה. אז הבינו וידעו שיש כוח עליון מעל הכל שהוא הקדוש-ברוך-הוא, שמנהל את העולם ולא כוחות הטומאה: עבודת אלילים, עבודת כוכבים, קריאה בקפה, בקלפי טארוט ומגלי עתידות.

ממשלת ישראל, כל החלטות הממשלה צריכות להיות בסתר ואסור לפרסם! כל דבר הסמוי מן העין יש בו ברכה. לא צריך להתפאר, להתפרסם ולהתגאות, צריך לפעול בענווה, בשקט ובסתר.

ממשלת ישראל צריכה להחליט על חוק חדש, שלא לתת לגורמים מבחוץ להפריע להחלטות הממשלה.

ככל שמכפישים את ראש ממשלת ישראל, הוא לא הרים ידיים. הוא איש חכם ומבין, ולא נבהל מכל הטענות, המענות וההכפשות. הוא מסדר הכל וחבל שזה פוגע בכל הממשלה. השמאל עושים הכל כדי שיתפטר והוא רוצה להמשיך קדימה. אם יתפטר – תיפול הממשלה, יהיו בחירות חדשות והימין יעלה שוב.

ישראל הכי טובה ברפואה, בכלכלה, בחקלאות ובמדע - מקום ראשון בעולם. עם ישראל היהודים הם הכי טובים, רחמנים בני רחמנים, יוצאי דופן מכל העמים בדרכם הטובה ולכן שונאים אותם. בישראל יש חורף טוב, גשמים טובים - הכל טוב בישראל!

אסור לישראליים יהודיים לעזוב את ארץ ישראל, אסור! הם יחזרו עם שקל בכיס, איך שיצאו כך יחזרו ואפילו פחות.אסור ליהודים לשקר.

בארץ ישראל האדמה קדושה, הכל קודש קודשים בישראל. יש כאב גדול בשמיים ובארץ על שמפרקים יישובים והתיישבויות. אם הימין והשמאל היו ביחד, כאיש אחד בלב אחד, לא היה נגרם שום נזק לארץ ישראל.

צבא-הגנה-לישראל, לא לפרסם כל פעולה שעושים. לפעול בשקט בשקט, לא בפרהסיה - כך מצליחים במשימות. הערבים של עכשיו הם לא הערבים של מלחמת ששת הימים, אז הם היו סגורים ואטומים. הערבים של היום מתוחכמים, חכמולוגים ומשכילים ויש להם אומץ וביטחון.

ברצועת עזה המנהרות מוכנות ומסודרות, ממש וילות וקוטג'ים. הן מלאות טילים והם רוצים להפתיע בכל רגע את ארץ ישראל הקדושה, את מרכז הארץ.

מצרים, סיסי איש מבין, לא לוקח סיכונים, נמצא בהיכון ובחרדות. הוא פוחד מדאע"ש, חמאס והאיסלאם הקיצוני ולא מאמין לאף אחד. סיסי שלא יתחשב באף אחד, שיעשה עבודתו בביטחון ואומץ, שלא יאמין לאף אחד סביבו, שישמור על השלום עִם ארץ ישראל - כדאי לו.

תורכיה, ארדואן בפחד, גם מדאע"ש וגם מהמתנגדים שלו, שעושים לו מהלכים קשים ובעיות קשות ורוצים לפגוע בו.

עיראק בלי בסיס, מתפרקת כל יום ויום.

איראן מנסה את ארה"ב לבדוק את כוחו של טראמפ ואיזו שליטה יש לו. לפי הבדיקות שהם עושים, הם יידעו מי זה טראמפ, איך להתעסק איתו, אם בכלל להתעסק או לסגת.

טראמפאוהב לעבוד בשקט ובגדול, לא אוהב גאווה. הוא מתחיל 'לנקות', יש הרבה אויבים ומוסלמים בכל העולם שטראמפ מנקה. הוא לא פוחד מאף אחד ובסופו של דבר גם אירופה וכל המנהיגים ילכו בדרכו, כדי להציל את עורם ואת מדינתם מהמוסלמים והמסתננים שבאו לאכול אותם.

רוסיה, העיקר שמוכרת נשק ותחמושת, זו השליטה שלה.

ירדן מלאה פליטים, חיה ומתה. מחכה להקים, חס ושלום, מדינה פלסטינאית.

לבנון לא יודעים מי נגד מי, מה יילד יום.

חיזבאללה ונסראללה חסר להם כמויות של נשק, תחמושת וחיילים, הם מפחדים מאוד.

סוריה נהרסת ונהרסת, לא תהיה לה תקומה ולא יעזור לה כלום.

אירופה מסתבכת חזק וכבד עם המוסלמים, הם אוכלים אותה חיה.

האנטישמיות גוברת וגוברת, הולכת וגדלה באירופה ובארה"ב. בכל מקום בעולם בו יש מוסלמים, פליטים ומסתננים - הם רודפים אחרי היהודים.

יהודי או יהודייה שמתבוללים עם גויים, הנשמה שלהם עוזבת והם תלויים בין שמיים וארץ.

כל המשחדים והמשוחדים, הגנבים והנוכלים החיים על גבם של יהודים מִסכנים, אנשי הזימה, האינטרס והחנופה - כולם יתגלו.

בארץ ישראל הכל טוב! מחוץ לגבולות ארץ ישראל, אסונות טבע וגשמים, שיטפונות, רוחות רעות וקשות ורעידות אדמה.

כל הסיפורים על הכוכבים בשמיים – ארץ ישראל מוגנת ושמורה! ארץ ישראל מוכנה לקבל את כל עשרות מיליוני היהודים, ארץ ישראל קיימת לעולמי עולמים! לא תהיה מלחמת עולם שלישית, לא אינתיפאדה שלישית, ולא ייפול שום כוכב. ההפך הוא הנכון – יש גאולה, משיח ובית מקדש שלישי בעבודה עברית.

משיח פועל, עובד ומגן על כל גבולות ישראל מלמעלה. ענן אש מגן ושומר על גבולות ישראל וכל יהודי ישתדל לשמור על עצמו. אם לא היה משיח בתקופה הזו, בדור הזה, העולם לא היה קיים. משיח מרחף על כל העולם ועל גבולות ישראל מחצות הלילה ועד הנץ. נשמתו לא ישנה, ערה ומקיפה את כל גבולות ישראל. בורא עולם ברא את המשיח עם רחמים גדולים אין-סוף. משיח בתוכו מלא אין-סוף רחמים וכאב גדול שעוד לא יצא בפרהסיה בגדול.

משיח תפקידו לתקן את האדם ואת ישראל והעולם כולו. משיח בא לפרק ולהרוס את כוח הטומאה בעולם, לגאול את היהודים ולהציל אותם לחיי העולמים!

באדיבות: אתר "תאיר נרי"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר