מוות בעריסה?

3 פעוטות נפטרו היום, שנים מהם בגן הילדים

תינוק בן 8 חודשים איבד את הכרתו בגן ילדים בתל אביב, ולדברי המטפלת הוא לא התעורר משנתו. גם בפרדס חנה נפטר היום תינוק בגן, ובטירה נפטרה תינוקת בת שנה וחצי (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

טרגדיה בגן ילדים: תינוק בן שמונה חודשים נפטר בצהריים (ראשון) לאחר שפונה במצב קשה לבית החולים. שני תינוקות נוספים נפטרו היום פתאומית, בטירה ובפרדס חנה.

הפעוט בגן בתל אביב, איבד את הכרתו במהלך השהות בגן הילדים, כאשר לדברי המטפלת הוא לא התעורר משנתו.

חובשים ומתנדבי הצלה שהגיעו למקום מצאו את הפעוט כשהוא ללא דופק וללא נשימה והחלט בפעולות החייאה מצילות חיים במהלכן פונה במצב אנוש לבית החולים 'איכילוב' שם נקבע מותו.

מאיר יחזקאל חובש ביחידת האופנועים של איחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי למקום הפעוט היה ללא הכרה וללא דופק ונשימה לאחר שלדברי המטפלת לא התעורר משנתו. ביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות והוא פונה לבית החולים איכילוב תוך כדי המשך פעולות החייאה במצב אנוש. מתנדבי יחידת חוסן - היחידה לסיוע נפשי של איחוד הצלה פעלו אף הם בזירה עקב אופי האירוע".

מהמשטרה נמסר כי "היום (יום א') התקבל אירוע בגן ילדים בת"א, זאת לאחר שתינוק בן 8 חודשים הובהל במצב קשה לבית החולים איכילוב. בבית החולים נקבע מותו של התינוק. הרקע והנסיבות טרם ידועים.

"כוחות משטרה נמצאים במקום. בעקבות האירוע הטראגי נפתחה חקירה ונסיבות מותו של התינוק ייחקרו".

כאמור, היום גם נמצאה תינוקת בת שנה וחצי מטירה כשהיא ללא רוח חיים. היא פונתה תוך כדי ניסיונות החייאה לבית החולים הלל יפה בחדרה.

עוד תינוק נמצא בגן ילדים בפרדס חנה ופונה גם הוא תוך כדי מאמצי החייאה, ולאחר מכן נפטר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר