מי יירש את התיק?

ראש הממשלה בנימין נתניהו מוותר על תיק התקשורת

ראש הממשלה בנימין נתניהו צפוי להודיע בימים הקרובים כי החליט לוותר על תיק התקשורת ולהעבירו לאחד משרי הליכוד, כך מדווח 'ידיעות אחרונות'. "הבין שיהיה קושי משפטי" (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
ראש הממשלה נתניהו (צילום: Emil Salman/POOL)

ראש הממשלה בנימין נתניהו צפוי להודיע בימים הקרובים כי החליט לוותר על תיק התקשורת ולהעבירו לאחד משרי הליכוד, כך מדווח הבוקר (שלישי) העיתון 'ידיעות אחרונות'. בימים האחרונים עלה שמה של השרה מירי רגב, המקורבת לבני הזוג נתניהו, כמי שצפויה לזכות בתיק הנחשק.

מיד לאחר הבחירות התעקש נתניהו לשמור את תיק התקשורת קרוב אליו ולא להעניקו לאף שר בממשלה בוודאי שלא ממפלגה אחרת.

על פי הדיווח בעיתון: "גורמים פוליטיים ששוחחו עם נתניהו בימים האחרונים הבינו ממנו כי בעקבות שיחותיו עם היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט ועם אנשי מחלקת הבג"צים בפרקליטות המדינה, הוא הבין שיהיה קושי משפטי ניכר להגן על המשך תפקידו גם כשר התקשורת".

כזכור, יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג הגיש עתירה לבג"ץ בטענה כי נתניהו מצוי בניגוד עניינים ולכן יש להשעותו מתפקידו כשר התקשורת, וזה בשל החקירות המתנהלות נגדו.

הרצוג טען בעתירה: "מהמידע שמגיע לציבור בעקבות החקירות כאמור, ומהאנשים המעורבים בהן, הנמצאים בלב ליבו של עולם התקשורת בישראל, עולה חשש כבד כי שר התקשורת מצוי בניגוד עניינים מובהק. ניגוד העניינים אינו מאפשר לשר למלא את תפקידו, תוך שטובת הציבור עומדת לנגד עיניו, לפני השיקולים האישיים שלו, הכל ללא משוא פנים וללא השפעות ושיקולים זרים.

"בנוסף, בנסיבות כאמור וכל עוד מתנהלת כנגדו חקירה, לא ניתן להבטיח שאמון הציבור בשר ובמשרד התקשורת, ובהחלטותיהם וביזמותיהם, לא יפגע כתוצאה מכך שפעולותיהם עלולות להיראות כמושפעות משיקולים זרים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר