הסמאטרפון החדש של סוני הוא החזק ביותר בעולם?

ענקית הטכנולוגיה מיפן הכריזה הבוקר בכנס MWC בברצלונה על הסמארטפון שמציג את הנתונים הטכניים הטובים ביותר בשוק: עמידות גבוהה למים, מסך בגודל 5.5 אינץ ברזולוציית 4K HDR והמעבד המהיר בעולם (דיגיטל)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ, סוני)

בכנס MWC בברצלונה הכריזה חברת סוני על השקת ה- Xperia XZ Premium, סמארטפון חדש בעל מסך בגודל 5.5 אינץ' ברזולוציית 4K משולב בטכנולוגיית HDR. הסמארטפון החדש מתיימר להיות בעל הנתונים הטכניים הטובים ביותר שקיימים עד כה, על הנייר לפחות, והוא הראשון שמציג את המעבד החדש של חברת קוואלקום, דגם סנאפדרגון 835. מעבד ה-8 ליבות הזה, הוא המהיר ביותר כיום, והוא מציג לראשונה יכולת גלישה המהירה פי 10 מהמהירות הגבוהה ביותר לשוק הביתי, שעומדת על 1 Gbps.

יתכן שהגלאקסי S8 שהבטיח גם הוא מעבד דומה יצא לשוק הביתי עוד קודם, אולם את תואר הבכורה על ההכרזה גנבה חברת סוני מסמסונג בטקס הבוקר.

גולת הכותרת של הסמארט החדש, היא המצלמה במכשיר המציגה רזולוציה של 19 מגה פיקסל ואופציית צילום "סופר סלו-מושן" בקצב מדהים של 960FPS (לעומת ה-ל-240FPS שמציג האייפון 7 בעל יכולת הסופר סלו הטובה ביותר כיום). המצלמה כוללת חיישן זיכרון מובנה, ויכולות טכנולוגיות הלקוחות מסדרת מצלמות האלפא שלהם. מצלמת ה'סלפי' במקרה שתהיתם מציגה רזולוציה מדהימה של 13M (לעומת רזולוצייה של 7Mp באייפון 7).

עבור נפגעי מי האסלה שביניכם, למכשיר החדש יש בשורות טובות והוא מציג עמידות למים ואבק בתקן IP68 (בניגוד ל-IP67 באייפון 7) שמבטיח טבילה בטוחה מעל עומק של מטר וחסינות בפני אבק דק. מסך המכשיר יכלול כיסוי גורילה גלאס בגרסה 5.

הזכרון הפנימי של המכשיר יפרגן לכם נפח של 64GB, לצד זכרון הפעלה בנפח 4GB. בין יתר המאפיינים יכלול המכשיר חיישן טביעת אצבע, חריץ הרחבה לכרטיס זיכרון וסוללה בקיבולת 3230mAh, עם יכולת טעינה מהירה בתקן Quick Charge 3.0, הדור האחרון של טכנולוגית קיצור זמני הטעינה של חברת קוואלקום, המאפשרת למכשיר לתקשר עם המטען ובכך לבחור את מתח הטעינה האופטימלי. מערכת ההפעלה תהיה כמובן נוגט 7.1.

המכשיר יושק במהלך חודש מאי לאחר השקת הגלאקסי S8 שיקדים אותו כממכשיר הראשון הזמין עם המעבד החדש של קוואלקום. מתי הוא יגיע לחנויות בארצינו הקטנה? טרם נודע. נמשיך לעדכן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר