מבקש הקלה בתנאיו

המדינה: מאז השחרור, משה קצב מתנהג יפה

נשיא המדינה לשעבר משה קצב, שהשתחרר לפני כחודשיים מבית הכלא, ביקש הקלה בתנאי שחרורו. חוות הדעת של היועץ המשפטי לממשלה שהוגשה היום לוועדת השחרורים עשויה לסייע לו (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
משה קצב (צילום: Edi Israel/FLASH90)

בחוות דעת שהוגשה היום (שני) על ידי היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, לוועדת השחרורים של שרות בתי הסוהר, נכתב כי "התנהלותו של האסיר לשעבר, משה קצב, מאז שוחרר ועד לעת הזו תקינה ולא נפל בה כל דופי".

כזכור, לפני כחודשיים וחצי שוחרר קצב מהכלא, ומאז הוא נתון תחת הגבלות רבות, מתוקף היותו אסיר ברישיון. חוות הדעת של היועץ, המצביעה על כך שהוא עומד "ללא דופי" בתנאי שחרורו, נצרכה בשל בקשת קצב להקל בתנאי השחרור המחמירים שלו. הדיון בכך נקבע ל-26 במרץ בכלא מעשיהו.

קצב, שנידון לשבע שנות מאסר, זכה סוף סוף לאחר מספר פניות לוועדת השחרורים של השב"ס, להחלטתה לנכות חלק מתקופת גזר דינו ולשחררו שחרור מוקדם מכלא מעשיהו, אך היא הציבה מספר תנאים לשחרור.

אלו כוללים השתלבות על בסיס יומי בלימודים בבית מדרש בקריית מלאכי, השתלבות בקבוצה טיפולית תורנית בתדירות של אחת לשבוע, מעצר בית מהשעה 22:00 ועד השעה 6:00 למחרת וחתימתו בתחנת המשטרה הקרובה למקום מגוריו פעם בחודש, איסור יציאה מהארץ ללא אישור הוועדה, טיפול פסיכו-סוציאלי פרטני בתדירות של אחת לשבוע ואיסור להתראיין באמצעי תקשורת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר