זהירות

ילד בן חמש שיחק בנפצים ונכווה בידיו

ילד בן 5 נכווה הבוקר (חמישי) כתוצאה מפיצוץ נפצים עמם שיחק בביתו בירושלים. הוא סובל מכוויות בידיו בדרגה ב' ופונה לבית החולים 'הדסה עין כרם' לקבלת טיפול רפואי (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
צעצועים מסוכנים (צילום: shutterstock)

ילד בן 5 נכווה הבוקר (חמישי) כתוצאה מפיצוץ נפצים עמם שיחק בביתו בירושלים. הוא סובל מכוויות בידיו בדרגה ב' ופונה לבית החולים 'הדסה עין כרם'.

מתנדבי 'איחוד הצלה' סניף ירושלים העניקו לילד טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן הוא פונה באמבולנס איחוד הצלה לבית החולים הדסה עין כרם.

אבי סוויסה חובש רפואת חירום של איחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי לזירה עם צוות אמבולנס של איחוד הצלה הענקנו סיוע רפואי ראשוני לילד שסבל מכוויות בידיו בדרגה ב' כתוצאה ממשחק עם חבילת נפצים.

"מקרה מצער זה מזכיר לנו כי חשוב בתקופת חג הפורים להימנע ממשחק בנפצים בכדי למנוע פציעות ואסונות מעין אלו".

באגף דוברות והסברה של איחוד הצלה קוראים להורים ולמבוגרים להזהיר את הילדים והנערים ממשחק עם נפצים, חזיזים, וחומרי נפץ השכיחים בתקופה זו של ערב חג הפורים, מה שלמרבה הצער גורם לאסונות ופציעות, זהירות ונקיטה בכללי הבטיחות צפויה למנוע אסונות אסונות מיותרים. בכל מקרה חירום רפואי מומלץ לחייג 1221 למוקד איחוד הצלה בכדי לקבל מענה מהיר ומיידי של מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה שנמצאים בסמיכות למיקום האירוע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר