אאא

סקר טי.ג'י.איי למגזר החרדי המתפרסם הבוקר (רביעי) מלמד שוב על ירידה באחוזי החשיפה של עיתונות החרדית הכתובה זאת לצד שוק האינטרנט שמתחזק כל העת, בו אתר "כיכר השבת" מוביל בבטחה במקום הראשון עם הישג מדהים של למעלה ממיליון מבקרים מדי חודש.

גורמים בשוק התקשורת מסבירים כי בסקר הנוכחי ניתן לראות כי אמצעי המדיה החרדית וענף האינטרנט הזוכה לזינוק משמעותי בשנים האחרונות הוא הקטר המושך אחריו את כל שוק העיתונות החרדית אשר נמצאת שוב במגמת ירידה.

בגזרת תחנות הרדיו, רדיו 'קול חי' אמנם נחלש קמעא לעומת הסקר הקודם אולם ממשיך לשמור על מעמדו כתחנת הרדיו המובילה במגזר בפער שמתרחב לעומת תחנת הרדיו 'קול ברמה' שרושמת ירידה באחוזי האזנה בסקר הנוכחי.

הסקר הנוכחי מציג את נתוני החשיפה בחודשים ינואר עד דצמבר 2016, לעומת הסקר הקודם שהציג את נתוני החשיפה בחודשים יולי 2015 עד יוני 2016.

תחנות הרדיו

תחנת רדיו 'קול חי' נחלשת מעט מ-31.5 אחוזים בסקר הקודם לנתון של 30.2 אחוזי חשיפה בסקר הנוכחי, אולם כאמור עדיין במקום הראשון במגזר החרדי, בפער ניכר מהמתחרים.

תחנת רדיו 'קול ברמה' רושמת ירידה מ-22.3 אחוזי האזנה ל-20.1 אחוזי האזנה בסקר הנוכחי.

העיתונים היומיים

עיתון "המודיע" בעלייה קלה מ-16.3 אחוזי חשיפה ל-17.0 אחוזים בסקר הנוכחי.

עיתון "יתד נאמן" רושם ירידה מ-24.1 אחוזי חשיפה ל-19.8 אחוזים, אך עדיין מוביל במקום הראשון בגזרת העיתונים היומיים.

עיתון "המבשר" רושם עלייה קלה מהסקר הקודם בו זכה ל-10.2 אחוזי חשיפה ל-11.1 בסקר הנוכחי.

עיתון "הפלס" רושם ירידה מ-14.1 אחוזי חשיפה בסקר הקודם ל-10.4 אחוזי חשיפה בסקר הנוכחי.

הטבלה המלאה
הטבלה המלאה

עיתוני סוף השבוע

עיתון "משפחה" רושם ירידה מ-24.1 אחוזים בסקר הקודם ל-21.1 אחוזי חשיפה בסקר הנוכחי.

עיתון "יתד נאמן" רושם ירידה מ-21.0 אחוזי חשיפה בסקר הקודם ל-17.6 אחוזים בסקר הנוכחי.

עיתון "בקהילה" רושם על יציבות באחוזי החשיפה לפי הסקר הנוכחי - 8.0 אחוזי חשיפה בסקר הנוכחי לעומת 8.1 אחוזים בסקר הקודם.

עיתון "המודיע" רושם עלייה מ-16.2 אחוזי חשיפה ל-18.3 אחוזים.

עיתון "המבשר" בירידה מ-8.8 אחוזי חשיפה ל-7.7 אחוזים בסקר הנוכחי.

עיתון "שעה טובה" יורד מ-2.2 אחוזים בסקר הקודם ל-1.8 אחוזים בסקר הנוכחי.

עיתון "יום ליום" המזוהה עם תנועת ש"ס בעלייה מ-4.0 אחוזי חשיפה בסקר הקודם ל-4.5 בסקר הנוכחי.

שבועון חב"ד הרישמי 'כפר חב"ד' זוכה ל-2.8 אחוזי חשיפה. 

החינמונים

העיתונים היומיים המחולקים חינם -

עיתון "יתד נאמן" המחולק חינם בימי שלישי רושם עליה משמעותית מ-44.9 אחוזים בסקר הקודם ל-50.1 אחוזי חשיפה בסקר הנוכחי.

עיתון "הפלס" של יום שישי המופץ חלקו בתשלום וחלקו בחינם, רושם ירידה מ-14.0 אחוזים, ל-11.8 אחוזי חשיפה בסקר הנוכחי.

החינמונים המחולקים בסופי שבוע -

רשת "מרכז העניינים" רושמת עלייה מ-24.1 אחוזי חשיפה בסקר הקודם ל-25.3 בסקר הנוכחי.

רשת "קו עיתונות" רושמת ירידה קלה מ-24.6 אחוזי חשיפה בסקר הקודם ל-24.4 אחוזים בסקר הנוכחי.

• עשו לייק לעמוד הפייסבוק של 'כיכר השבת' ותישארו מעודכנים

מגזינים

מגזין "קטיפה" רושם ירידה מ-14.6 אחוזים בסקר הקודם ל-12.8 אחוזי חשיפה בסקר הנוכחי.

מגזין "זמן" רושם ירידה מ-20.3 אחוזי חשיפה בסקר הקודם ל-19.0 אחוזים בסקר הנוכחי.

מגזין "טעימות" רושם עלייה מ-6.7 אחוזים בסקר הקודם ל-10.3 אחוזי חשיפה בסקר הנוכחי.

מאגר המידע השיווקי TGI מבוצע ע" קנטאר מדיה מחקרי טי. גי. אי. בע"מ ותחת פיקוח ובקרה מקצועית של ועדת המחקר של איגוד חברות הפרסום. מאגר המידע TGI חרדי מהווה יוזמה של אגוד חברות הפרסום ביחד עם משרדי הפרסום של המגזר לקידום ענף השיווק והפרסום המגזרי במטרה לספק כלי עבודה מקצועיים ומתקדמים גם לפלח זה.

המאגר מבוסס על חתך מיוחד של סקר TGI הבוגרים הכללי בתוספת התאמות ומידע ייעודי הרלוונטי לצורך אפיון וניתוח פרופיל והתנהגות המגזר. הנתונים המפורטים בטבלה הנם על בסיס מדגם סטטיסטי. דהינו יש להתייחס לטבלה במלואה כולל העמודות המציגות את טווח הסטייה הסטטיסטית [רווח בר סמך].