צפו בוידאו

החברה שתיקח אתכם לטיול בטיטאניק, או בשרידים שלה

זה יעלה לכם לא פחות מ-105 אלף דולר, אבל תוכלו לזכות בטיול חריג ביותר במצולות הים ולצפות בשרידי ספינת התענוגות השקועה בעומק של כ-3,600 מטרים מתחת לפני הים והחודש ימלאו 105 שנים לטביעתה (תיירות)

איור של טביעת הטיטאניק (שאטרסטוק)

טביעתה של ה'טיטאניק' הוגדרה כאסון הספנות הטראגי ביותר בהיסטוריה האנושית. המקרה העשיר רבים - בין היתר את מפיקי הסרט ששחזר את טביעתה והכניס למפיקיו יותר משני מילארד דולרים. כיום, 105 שנה לטביעתה, יש מי שעדיין מבקש להתפרנס מסיפור הטיטאניק.

שרידי הטיטאניק בעומק הים (צילום: Bluefish)

מגשים החלומות סטיב סימס פותח לציבור את האפשרות להשתתף בטיול אל הטיטאניק, שכולל צלילה אל הריסות הספינה הטבועה בלב ים. עלות הטיול עומדת על 105 אלף דולרים, וכוללת טיול בן שמונה ימים.

באסון הטביעה נהרגו 1,514 איש ו-710 נוסעים ניצלו. הטיטאניק פגעה בקרחון בהפלגת הבכורה שלה, ובשל האופוריה של בוניה היא לא צוידה במספיק סירות הצלה - דבר שהביא לכמות ההרוגים הגדולה.

כרטיס עליה לטיטאניק (צילום: Bluefish)

במהלך הטיול, שנערך בשיתוף פעולה עם החברה הגיאוגרפית, ייצאו המשתתפים להפלגה בת יום אחד לכיוון האזור בו טבעה הספינה ויירדו בצוללת מיוחדת לעומק של 3,800 מטרים בצלילה ארוכה. מדובר בצוללת האזרחית היחידה מסוגלת להגיע לכזה עומק.

הצוללת שתיקח אתכם לטיטאניק (צילום: Bluefish)

המשתתפים יזכו להינות גם מהנוף הימי הייחודי הנמצא בעומק הים. הקבוצה הראשונה אמורה לצאת אל עומק הים בחודש יוני הקרוב והיא תמנה כעשרה בני אדם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר