דרמה בנתב"ג

בתיק נוסע התגלה אקדח; הופעל נוהל חירום

בבדיקת תיקו של ישראלי שהגיע אמש לנתב"ג כדי להמריא ללונדון, נחשף אקדח תקין - ורשויות הביטחון בשדה הפעילו נוהל חירום ועצרו אותו. התברר: האקדח נשכח שם (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
האקדח (צילום: רשות שדות התעופה)

נוהל חירום הופעל אמש (ראשון) בנתב"ג, לאחר שנמצא אקדח בתוך תיקו של ישראלי בדרכו להמריא ללונדון. לאחר שצוות הביטחון הפעיל את נוהל החירום בכדי לשלול אירוע ביטחוני, נעצר האיש לחקירה, אקדחו הוחרם והוא שוחרר לנסיעתו.

הדרמה כאמור הסתיימה מאחר והתברר, כי מדובר בשכחה פשוטה, ולא חלילה בזדון ובמעשה הברחה מתוכנן של כלי נשק לתוך מטוס נוסעים.

"מדי יום מתגלים על ידי הבודקים מאות פריטים אסורים לטיסה, בהם מחסניות, כדורים, סכינים וכלי עבודה", מספרים ברשות שדות התעופה ומדגישים: "הכנסת כלי נשק למתחם שדה התעופה (גם אם הוא ברישיון) מהווה עבירה פלילית, ובמקרים רבים הנוסעים אינם מורשים להמשיך את טיסתם".

האקדח התגלה במכונת השיקוף (צילום: רשות שדות התעופה)

כמו כן, הרשות מתריעה בפני ישראלים שנוסעים לחו"ל כי עליהם לבדוק היטב תכולת חפציהם לפני נסיעה לחו"ל, מחשש להימצאות קליעים וחפצים אסורים אחרים, העשוי להביא למעצר, תביעה משפטית, שיבוש מוחלט של תוכניות הנסיעה ותשלום קנסות כבדים.

במקביל וללא קשר, צעיר ישראלי, חייל משוחרר, שעוכב בנמל התעופה בטשקנט בירת אוזבקיסטן לפני 12 ימים, בדרכו לתאילנד, לאחר שבתיקו נמצאו 13 קליעי נשק, שוחרר על ידי השלטונות. משרד החוץ בירך על שחרורו וציין כי הוא יגיע בצהריים לישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר