החינמון החדש

פרסום ראשון: אריה דרעי משתלט על "יום ליום" והופך אותו לחינמון דו-שבועי

תנועת ש"ס נמצאת בשלבים אחרונים לקראת העברה מלאה של עיתון "יום ליום" לבעלותה. ל"כיכר השבת" נודע כי היו"ר אריה דרעי מתכנן להפוך את העיתון לחינמון דו שבועי (ברנז'ה)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי ו'יום ליום' (Noam Revkin Fenton/Flash90, סריקה)

פרסום ראשון: יו"ר ש"ס השר אריה דרעי הודיע הערב (חמישי) כי תנועת ש"ס נמצאת בשלבים אחרונים לקראת העברה מלאה של עיתון "יום ליום" לבעלותה. את הדברים אמר דרעי במהלך כנס שנערך בראשות צביקה כהן ובהשתתפות שאר נציגי המפלגה בירושלים ומנכ"ל התנועה חיים ביטון.

דרעי חשף במהלך דבריו כי "בקרוב מאוד", כהגדרתו, ש"ס תהפוך את "יום ליום" לחינמון. על הדרך שבה המהלך יבוצע הרחיב דרעי: "בתקופה הקרובה נהפוך את העיתון לחינמון דו שבועי".

דרעי עם אנשי ש"ס בירושלים, הערב (כיכר השבת)

יצויין, כי מאז חזרתו לש"ס אמר דרעי במספר הזדמנויות כי שאיפתו הגדולה היא לייסד עיתון חדש למפלגה, שיופץ על בסיס יומי. כעת מתברר כי במקום לפתוח עיתון חדש, ש"ס מבקשת לקבל את השליטה ב-100% מהעיתון "יום ליום", ותהפוך אותו בשלב הראשוני לחינמון דו שבועי, כשהשאיפה היא להפוך אותו בהמשך לעיתון יומי.

יודגש, כי למרות דבריו של דרעי הערב, טרם ברור מתי הדבר ייצא אל הפועל שכן נשמעו הצהרות רבות בנושא בעבר.

דרעי גם הצהיר במהלך השיחה כי יתבצעו שינויים בצוות העיתון, ואמר כי בימים אלו הם נמצאים בשלבים אחרונים של גיבוש הצוות החדש של העיתון. בהמשך השיחה, זעם דרעי על העובדה שבעודו מדבר עם אנשי הסיעה בירושלים, דלפו קטעים מתוך השיחה לתקשורת.

יצויין כי בנוסף, דרעי הכריז לראשונה במהלך האירוע כי תנועת ש"ס תתמוך בח"כ שלי יחימוביץ לתפקיד יושבת ראש ההסתדרות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר