"האלימות גואה"

מקרה חריג בערד: נהג נסע במהירות מופרזת ונופף באקדח לעבר חרדים

תושב חילוני נסע במהירות מופרזת ברחובות השכונה החרדית בערד, ואיים לפגוע בעוברי אורח מהקהילה החסידית. כשאלו ניגשו אליו, הוא נופף לעברם באיום עם אקדח דמה (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: כיכר השבת)

המאבק בערד. אירוע חמור התרחש בליל שבת האחרון בעיר ערד, ומלמד לדברי התושבים על עוצמת ההסתה נגד הציבור החרדי, ובעיקר קהילת חסידי גור המתגוררת בעיר ומצפויה במאבק מול ראש העיר.

בליל שבת האחרון, נסע נהג רכב במהירות מופרזת ברחובות השכונה החרדית כאשר הוא מאיים לפגוע בעוברי אורח מהקהילה החסידית שעברו במקום. החסידים ניגשו לצעוק על הנהג שנסע שלא כחוק ובשבת וכמעט פגע בהם, אולם הוא בתגובה הוציא אקדח דמה ונופף בו לכיוונם.

החסידים, שלא ידעו כי מדובר באקדח שאיננו אמיתי, נבהלו וברחו מהמקום. כשסיפרו לרב בית הכנסת על המקרה, הוא הורה להם להגיש תלונה במשטרה בעיצומה של השבת מחשש לפיקוח נפש. בשעות הלילה המאוחרות עצרה המשטרה את האיש והוא נחקר ביממה האחרונה.

מדוברות המשטרה נמסר כי "בעקבות תלונה שהתקבלה אתמול בערב, בתחנת ערד, אודות רכב שהגיח במהירות בשכונת שקד, תוך שהוא מנסה לגרום להולכי הרגל לזוז מהכביש ולאחר שנגשו אל רכבו הנהג שלף אקדח דמה וכיוון לעברם, נפתחה חקירה. זמן קצר לאחר מכן, עצרו השוטרים, חשוד תושב העיר בשנות העשרים לחייו ואקדח הדמה אשר ברשותו נתפס, והערב תבקש המשטרה להאריך את מעצרו".

בשיחה עם "כיכר השבת" מספר העיתונאי המקומי אסף זוהר על הדרמה: "בזמן האחרון אנחנו חווים עוד גל אלים בין חילונים לחרדים בחסות ראש העיר בן חמו שמלבה את האש בהתלהבות. כל גל כזה מנפץ עוד תקרה. הפעם מדובר, ככל הנראה על איום עם נשק מזוייף תוך סיכון חיי אדם עם רכב (לכאורה), עבירה שדינה מאסר. הנה התנפצה לה עוד תקרה, כשהאלימות גואה". הוא מוסיף ומזהיר: "הכתובת על הקיר. הקורבן הראשון הוא רק עניין של זמן".

כזכור, בשנים האחרונות שורר מתח רב בין הקהילה החסידית לראש העיר ניסן בן חמו מסיעת "יש עתיד", כאשר העסקנים טוענים כי הוא מתנכל לצורכי הקהילה. מנגד, מקורביו טוענים לנסיון של חסידי גור להשתלט ולקבוע את אורחות חיי העיר החילונית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר