בעל מאפיית מצות לא רשם הכנסות ונתפס

אנשי רשות המסים ערכו ביקורת באזור אשקלון וגילו כי בעל מאפיית מצות יד לא רשם הכנסות של 22 אלף שקל. "רואה החשבון אמר שאני יכול להוציא חשבונית תוך שבועיים" (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Gershon Elinson/Flash90)

רשות המסים ערכה מבצע ביקורת באשקלון ובסביבה, מהביקורות עלה כי במפעל מצות לא נרשמו 22,000 שקלים. כמו כן, בעל מסעדה לא רשם 10,500 שקל שקיבל בעבור אירועים שנערכו במקום.

אנשי יחידת ניהול ספרים ברשות המסים ערכו מבצע ביקורת באשקלון ובסביבה. במסגרת המבצע, שנוהל על ידי פקיד שומה אשקלון, התבצעו 147 ביקורות בעסקים ממגוון תחומים, מהן עולה כי כ- 8% מהעסקים לא רשמו הכנסות כדין.

בביקורת באחד מהמושבים באזור, גילו המבקרים כי באחת החצרות פועל מפעל ליצור מצות בעבודת יד. לדברי רשות המיסים: "מבדיקת המסמכים נמצא כי בעל העסק לא רשם הכנסות של כ-22,000 שקלים בספרי העסק".

בעל העסק הגיב לרשות: "רואה החשבון אמר לי שאני יכול להוציא חשבונית תוך שבועיים".

כמו כן, בביקורת במסעדה באשדוד גילו המבקרים תיעוד לשני אירועים שנערכו במקום וששולם עבורם סכום של 10,500 שקלים שלא נרשם בספרי העסק. מנהל המסעדה טען "אני צריך לבדוק מה היה שם ואז אחליט אם להוציא קבלות וחשבוניות על מה שחסר".

ברשות המיסים מדגישים כי: "המבצע נערך כחלק מפעילות נרחבת של רשות המסים כנגד מעלימי מס והון שחור ובמסגרת הנחיית מנהל הרשות, משה אשר, למשרדים האזוריים להגביר את פעילות האכיפה ולשפר את כושר ההרתעה, בין היתר ע"י עריכת מבצעי שטח שמטרתם להביא לדיווחי וגביית מס אמת ולהגביר את השוויון בנטל בקרב האזרחים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר