תיעוד

הבעלים החדש של 'קול חי': "לא נשנה את הרדיו"

אבי בר, הבעלים החדש של תחנת הרדיו החרדית 'קול חי', הבהיר באירוע לכבוד חג הפסח כי בניגוד לשמועות אין בכוונתו לשנות את מתכונתה או צביונה של התחנה • תיעוד (ברנז'ה)

ישי כהן | כיכר השבת |
אבי בר באירוע (צילום: עפר גדנקן)

לאחר שמועות כי בכוונתו לשנות את צביונה של תחנת הרדיו החרדית 'קול חי', הבעלים החדש של הרדיו, אבי בר, התייחס לנושא והכריז חד משמעית כי מי שיוביל את הדרך והצביון של הרדיו הוא המנכ"ל אבי רוזן וכי אין בכוונתו להתערב.

במהלך אירוע של אנשי התחנה לקראת חג הפסח יחד עם 'שבע ברכות' לבת הרב הראשי הגאון רבי דוד לאו אמר בר כי "אני גאה להיות חלק מהתחנה הזו".

"זה נראה לכם כבר מובן מאליו להיות מספר 1, אבל זה מאוד לא מובן מאליו, מאוד לא בא טבעי", הוסיף בר. "להגיע לשם זה מסובך אבל יותר מסובך זה לשמור להיות מספר 1 לאורך זמן, ואתם מצליחים לעשות את זה".

בשלב הזה התייחס הבעלים החדש לשמועות על כך שבכוונתו לשנות את הצביון של הרדיו: "שאלו אותי בכניסה קצת שאלות לגבי צביון, שינויים. אבל מה שעובד ומה שמצליח לא נוגעים בו".

בר המשיך ואמרכי "הדבר המרכזי שאני יכול לומר: אין לנו שום כוונה, לא לשנות את מתכונתה של התחנה, לא את צביונה ולא את אופיה. מי שיקבע לאן נלך זה אבי רוזן (מנכ"ל התחנה. י"ט), הוא ימשיך לעשות את זה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר