סקי ושיעורי תורה

אליטה יהודית, "מהדרין" וסקי: כל הפרטים על חופשת הפסח של איוונקה טראמפ

לצד 400 משפחות מהאצולה היהודית בארצות הברית, עם אוכל בכשרות מהדרין ובעיירת סקי נחשקת במיוחד. כך חוגגת איוונקה טראמפ, בתו של נשיא ארה"ב, את חג הפסח עם משפחתה. ויש גם תיעוד (בעולם)

ישראל כהן | כיכר השבת |
איוונקה בנופש (צילום: ג'ואיש אינסיידר)

השנה, בניגוד לקודמו בתפקיד, לא השתתף נשיא ארה"ב דונלד טראמפ בטקס ליל הסדר הרשמי של הבית הלבן, זאת לכאורה מאחר והיה עסוק בהתייעצויות בטחוניות. אולם מתברר, כי איוונקה טראמפ וג'ארד קושנר, בתו וחתנו היהודים של הנשיא, חגגו את ליל הסדר עם שלושת ילדיהם בנופש יוקרתי כשר למהדרין המתקיים במלון "ארבע עונות" (Four Season Whistler) בעיירת הסקי ויסלר שבקנדה.

איוונקה, ג'ארד והילדים (מתוך טוויטר)

בני הזוג ושלושת ילדיהם שוהים בחופשת הפסח במלון לצד 400 משפחות הנמנות על האליטה היהודית של ארצות הברית. ל"כיכר השבת" נודע כי בין הנופשים נמצאים אנשי עסקים וראשי חברות מובילות באמריקה.

מעדות שהגיעה ל"כיכר השבת" מתוך הנופש היהודי, עולה כי הזוג קושנר שזוכה לאבטחה צמודה מתוקף מעמדו, "מתנהג בצניעות ובפשטות".

איוונקה והמצות (צילום: ג'ואיש אינסיידר)

"בני הזוג וילדיהם ישבו בחדר נפרד בליל הסדר, אותו ערכו כהלכתו על פי כל כללי המסורת היהודית" מספרת אורחת במלון ל'כיכר השבת'. "הילדים שאלו 'מה נשתנה' ואכלו אפיקומן" מספר עד ראייה נוסף.

לדבריו, מדובר במקום הנופש היחיד בצפון אמריקה שיש בו סקי. "זהו מקום סקי אקסלוסיבי, ובפסח בדרך כלל בתקופה הזו כבר אין שלג בכל המקומות אלא רק בעיירה הזאת".

המלון היוקרתי בו מתארחת משפחת קושנר (צילום: fourseasons.com)
(צילום: fourseasons.com)
(צילום: fourseasons.com)
מהמקומות הבודדים שעדיין ניתן לבצע בהם סקי (צילום: fourseasons.com)

משפחת קושנר השתתפה בתפילות במהלך החג, ולאחר ארוחת הבוקר בימי חול המועד יצאה לסקי בהרים באזור. בתמונה שפורסמה באתר "ג'ואיש אינסיידר", נראית איווניקה טראמפ כשהיא משוחחת במכשיר הטלפון שלה, לצד צלחת ובה מצה.

הנופש עצמו משולב בדרשות תורניות, כאשר הנואם המרכזי הינו הרב אפרים מינץ, מנהל הזרוע החינוכית JLI של חב"ד, הרב שלמה סיינדפלד, מרצה נודע מלוס אנג'לס, הפרשן היהודי עמי הורביץ מ"פוקס ניוז", השפית דיני קליין ומדריך הטיולים דניאל הלף.

וכך נראה איזור הסקי:

(צילום: fourseasons.com)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר