מתווה התאגיד החדש

איום: שביתה כללית במשק החל מיום שלישי הבא

הבחירות לראשות ההסתדרות שיתקיימו בעוד כחודש, גורמות ככל הנראה לאבי ניסנקורן, היו"ר הנוכחי, להפוך ללוחמני במאבק על זכויות עובדי השידור הציבורי בישראל (כלכלה)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
עובדי רשות השידור מתעמתים עם ניסנקורן שהתעלם מהם עד כה (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

יושב ראש ההסתדרות אבי ניסנקורן מודיע היום (שלישי), כי אם לא יימצא פתרון לעובדי השידור הציבורי, תפתח שביתה כללית בכל המגזר הציבורי החל מיום שלישי הבא.

"פתרון הולם או שביתה", דורש יו"ר ההסתדרות. לדבריו, "בשבועות האחרונים התנהל משחק ציני וכואב על גבם של העובדים שבעקבותיו הכרזתי על סכסוך עבודה בכל המגזר הציבורי. יש לשים סוף לסוגיה כואבת זאת".

כזכור, כפי שנדרש בחוק הכריז ניסנקורן כבר לפני כשבועיים על סכסוך עבודה על רקע ההסכם בין ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר האוצר משה כחלון על מתווה פשרה בעניין התאגיד, לפיו סיקור החדשות ייצא מתחומי סמכות תאגיד השידור הציבורי החדש 'כאן' ויעבור לאחריות תאגיד עצמאי אחר שיוקם בשילוב עובדי התאגיד ועובדי רשות השידור.

מי שמיהרה להגיב לדבריו, היא חברת הכנסת שלי יחימוביץ' (המחנה הציוני) שמתמודדת מולו בבחירות לראשות ההסתדרות שיתקיימו בעוד כחודש. לדבריה, "שיאים חדשים של ציניות נשברים בהודעה זאת. אלמלא היו כעת בחירות להסתדרות גם מראית העין המלאכותית הזאת לא היתה מתרחשת. אחרי שלוש שנים של רפיסות והפקרה מוחלטת של עובדי רשות השידור ולאחר מכן של עובדי התאגיד איש לא חושד ביו"ר ההסתדרות שהם מעניינים אותו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר