חודש תשרי - מזל מאזניים

חביבות, אסתטיות, וותרנות, התחשבות, שיתוף פעולה חברותיות, איזון עדינת, חוש צדק ודיפלומטיות. אלו רק חלק מהיתרונות של בני חודש תשרי. רוצים לדעת עוד?

הרב חיים פוקס | כיכר השבת |

נשלט ע"י כוכב נוגה, שייך ליסוד האויר.

איש דעת ומוסר, יודע לדבר, ונבון לעשות כל כלי אומנות, יודע לנגן, ואוהב לצוד. התכונות הטיפוסיות ביותר לו הן: אהבת הרמוניה וצדק,אהדה לסובלים ולנדכאים, כל הענינים הנוגעים לאומנות, עיצוב והידור מעסיקים אותו כי יש לו חוש מפותח ליופי, חוש הקשור כמובן בשאיפת ההרמוניה שלו, מנסה תכופות להימלט ממצבים לא נעימים וסובל ביותר כשהוא עומד מול גסות וקשיי החיים.

הוא לא יכול לשאת דברים וולגארם (זולים) ודבר שאינו תרבותי. יש בינהם חזקים באופי ויש מהם חלשים באופי, יש לו רגשות סנטימנטליים.מתקשה להגיע להחלטה, כי צריך להיות בסדר, וכידוע אי אפשר שכולם יהיו מרוצים. הוא סמל המדידה והשקילה בכל דבר.

מאפיינים חיוביים

חביבות, אסתטיות, וותרנות, התחשבות, שיתוף פעולה חברותיות, איזון עדינת, חוש צדק דיפלומטיות. בד"כ מומחה בריכוך לבבות נוקשים.

מאפיינים שליליים

תלות בדעת הזולת, הססנות, חוסר אוניםמתח משבש אצלו את כל המערכות חייב לעבוד ולפעול מתוך הרמוניה ושלווה. קל להשפעה, חוסר החלטיות, צביעות, נחמדות יתר, דו פרצופיות, תככנות.

צורך מודגש בשותפות שוויונית ובשיתוף פעולה.

המלצות להורים

הוא נבון לכן הדרך אליו היא באמצעות הסברים מפורטים שיתקבלו על ליבו. יש לו צורך בריגושים חיצונים, שאם לא כן הוא הופך להיות מתבודד המסתגר בחדרו עם צעצועיו. הוציאי אותו משם, צרי התרגשות סביב חייו. סגולת נפש נוספת היא יכולתו- למרות גילו הצעיר- לראות לטווחים ארוכים, כשאת מציעה לו סולם של התפתחות שמתחיל בביה"ס היסודי ונגגמר בלימודים גבוהים, אל תקצרי, ספרי לו על כל התהליך, כשהסוף יהיה מובן לו הוא יתחיל במלאכה. הצלחת פעולותיו תלויה ברצון שלו לבצע אותן, נסי לא להצר את צעדיו, תני לו להביע את עצמו, בזמן ההתעוררות האמיתית שלו, אל תכתיבי לו את הזמנים. קוצר רוח מבחינתך יוציא אותו מריכוז.
למדי אותו לחיות עם עצמו ללא תחושת אשם, מגיל צעיר למדי אותו לקבל את עצמו כמות שהוא, כך יוכל למצות את עצמו כראוי.
בעל ה"צידה לדרך" ממליץ על פרק כ"ז לחיזוק נפשי.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית